رونمایی سونی از دوربین A99 Mark II با سنسور 42 مگاپیکسلی فول فریم و فوکوس خودکار هیبریدی

شرکت سونی روز گذشته به معرفی دوربین پرچم‎دار جدید خود با لنزهای قابل تعویض، یعنی دوربین A99 II، پرداخت. این دوربین جدید دارای بدنه‎ای مشابه با دوربین‎های DSLR و یک سنسور فول فریم 42.4 مگاپیکسلی است. از قابلیت‎های دیگر این دوربین می‎توان به یک سیستم جدید فوکوس خودکار تشخیص فازی هیبریدی اشاره کرد که دارای […]

شرکت سونی روز گذشته به معرفی دوربین پرچم‎دار جدید خود با لنزهای قابل تعویض، یعنی دوربین A99 II، پرداخت. این دوربین جدید دارای بدنه‎ای مشابه با دوربین‎های DSLR و یک سنسور فول فریم 42.4 مگاپیکسلی است. از قابلیت‎های دیگر این دوربین می‎توان به یک سیستم جدید فوکوس خودکار تشخیص فازی هیبریدی اشاره کرد که دارای 79 نقطه‌ی اختصاصی فوکوس و 399 نقطه‎ی مکمل است. سونی تمامی فناوری‎های عکاسی خود را در این دوربین لحاظ کرده است، از جمله یک سیستم رفع لرزش تصویر 5 محوری و قابلیت ضبط ویدئوهای 4K.

به گفته‎ی سونی این دوربین مخصوص عکاسان حرفه‎ای، عکاسان ورزشی و عکاسان دنیای وحش است. این دوربین با لنزهای سری آلفا یا A سونی سازگاری دارد. این شرکت ژاپنی ادعا می‎کند که سیستم فوکوس خودکار هیبریدی این دوربین باعث می‎شود تصاویر بهتری در شب با دقت بیشتر (تا حداکثر -4 EV) گرفته شوند. سنسور دوربین A99 Mark II دارای یک محدوده‎ی وسیع ISO از 50 تا 102400 است و طبق گفته‎ی سونی حذف فیلتر low pass تضمینی برای کیفیت تصویر بهتر است. سیستم رفع لرزش تصویر می‎تواند تا حداکثر 4.5 درجه تصحیح را با استفاده از لنزهای سیستم A قرار گرفته بر روی دوربین انجام دهد.

پشت دوربین A99 II سونی

سونی از زمان معرفی سری دوربین‎های آلفای خود از 10 سال قبل تغییرات زیادی در آن‎ها انجام داده تا محصولات با کیفیتی ارائه دهد، تلاشی که به منظور کسب جایگاه سلطنت در دنیای دوربین‎های میرورلس (بدون آینه) صورت گرفته است. با دوربین A99 II، این شرکت قصد دارد تا توجه عکاسان حرفه‎ای ورزشی، که به محصولات کانن اعتماد دارند، را به خود جلب کند. اگر این دوربین به همان خوبی که سونی ادعا می‎کند باشد، باید بگوییم که باعث ایجاد نگرانی برای شرکت کانن خواهد شد. دوربین A99 II از آبان‎ماه با قیمت 3200 دلار در اختیار افراد قرار می‎گیرد.

بالای دوربین A99 II سونی

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال