اکسپریا ۵ مارک ۵ پرچمدار جدید سونی به زودی معرفی می‌شود

سونی قصد دارد در تاریخ ۱۰ شهریور از پرچمدار بعدی خود یعنی اکسپریا ۵ مارک ۵ رونمایی کند. این گوشی با قیمتی ارزان تر نسبت به پرچمدار قبلی عرضه خواهد شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سونی گوشی جدید خانواده اکسپریا ۵ را به زودی معرفی خواهد کرد. طبق اعلام این شرکت […]

سونی قصد دارد در تاریخ ۱۰ شهریور از پرچمدار بعدی خود یعنی اکسپریا ۵ مارک ۵ رونمایی کند. این گوشی با قیمتی ارزان تر نسبت به پرچمدار قبلی عرضه خواهد شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سونی گوشی جدید خانواده اکسپریا ۵ را به زودی معرفی خواهد کرد. طبق اعلام این شرکت تا یخ 10 شهریور برای معرفی این گوشی انتخاب شده است.

روز اول سپتامبر یا همان دهم شهریور مصادف با اولین روز IFA 2023 نیز خواهد بود. طبق اعلام این شرکت طرفداران گوشی پرچمدار این شرکت می توانند پخش زنده این مراسم را از یوتیوب دنبال کنند. اکسپریا ۵ مارک ۵ دومین پرچمدار این غول ژاپنی در سال ۲۰۲۳ خواهد بود. این شرکت اولین پرچمدار خود یعنی اکسپریا وان مارک ۵ را در ماه می عرضه کرده بود. احتمالا مشخصات فنی پرچمدار جدید مشابه پرچمدار قبلی است. اما با قیمتی ارزان تر عرضه میشود.

سونی در گوشی اکسپریا ۵ مارک ۵ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کرده است. همچنین این سیستم روی چیپ از پردازنده های قدرتمند کوالکام محسوب میشود که تاکنون تنها در بهترین گوشی های ۲۰۲۳ مورد استفاده قرار گرفته است.

سونی در این گوشی از دوربین پشتی دوگانه استفاده کرده است. احتمالا دوربین تله فوتو از بین دوربین های سه گانه حذف شده و تنها دوربین اصلی و اولتراواید در این پرچمدار حضور دارند. هنوز اطلاعات و مشخصات فنی این گوشی به طور کامل منتشر نشده است و باید منتظر رونمایی از آن بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال