احتمالا گوشی اکسپریا 5 مارک 4 سونی در 10 شهریور معرفی خواهد شد

توئیت اخیر سونی نشان می دهد این شرکت در 5 شنبه هفته آینده رویدادی را برگزار خواهد کرد و احتمالا طی آن گوشی اکسپریا 5 IV معرفی می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رویداد جدید سونی در تاریخ اول سپتامبر برگزار خواهد شد و در آن گوشی اکسپریا 5 IV و […]

توئیت اخیر سونی نشان می دهد این شرکت در 5 شنبه هفته آینده رویدادی را برگزار خواهد کرد و احتمالا طی آن گوشی اکسپریا 5 IV معرفی می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رویداد جدید سونی در تاریخ اول سپتامبر برگزار خواهد شد و در آن گوشی اکسپریا 5 IV و یا همان مارک 4 رونمایی می شود. به گفته سونی امکان مشاهده این مراسم بطور زنده در کانال یوتیوب این شرکت وجود دارد. در توئیت منتشر شده توسط حساب رسمی این شرکت نیز به رویداد هفته آینده اشاره شده است. الیته بطور مستقیم از گوشی جدید نامی برده نشده است. اما در ویدئوی منتشر شده بهمراه این توئیت شاهد یک گوشی هوشمند جمع و جور بهمراه دوربین در خور توجه هستیم. با وجودیکه نام این دستگاه فاشنشده است اما احتمالا اکسپریا 5 IV خواهد بود.

سونی در این گوشی از  چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کرده است. دوربین این گوشی نیز همانند اکسپر‌یا 1 IV شامل 3 سنسور خواهد بود. احتمالا بک نمایشگر 6 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز نیز خواهد داشت. خبرهای منتشر شده اخیر نیز نشان می دهد گوشی اکسپر‌یا 5 IV به مرحله عرضه رسیده است و 5 شنبه هفته آینده بصورت رسمی معرفی می شود. جزئیات بیشتر این گوشی پس از عرضه مشخص خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال