به زودی کاربران اینستاگرام می توانند برای Close Friends پست منتشر کنند

اینستاگرام در حال کار روی قابلیت جدیدی است که با کمک آن کاربران می توانند برای Close Friends پست منتشر کنند. این در حالی است که اکنون این قابلیت در قسمت استوری فعال است و تنها دوستان می توانند از محتوای استوری مطلع شوند. بنابراین به زودی با تنظیمات پست ها می توان آن ها […]

اینستاگرام در حال کار روی قابلیت جدیدی است که با کمک آن کاربران می توانند برای Close Friends پست منتشر کنند. این در حالی است که اکنون این قابلیت در قسمت استوری فعال است و تنها دوستان می توانند از محتوای استوری مطلع شوند. بنابراین به زودی با تنظیمات پست ها می توان آن ها را برای برخی نمایش نداد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آلساندرو پازوری، مهندس نرم افزار در مورد پست های غیر همگانی در اینستاگرام تصاویری را در صفحه خود منتشر کرد. وی پیش از این نیز در مورد قابلیت های جدید اپلیکیشن های اطلاعاتی را نشر داده بود.

در این تصویر مشخص است که قابلیتی با نام Audience در قسمت تنظیمات وجود دارد و کاربران می توانند با کمک آن نمایش پست ها را روی Every one قرار دهند یا تنها Close Friends.

البته هنوز مشخص نیست تعیین دوستان نزدیک در این قابلیت همانند آنچه در بخش استوری است خواهد بود یا خیر. یعنی همان افراد که استوری ها را می بینند امکان مشاهده پست ها را خواهند داشت یا امکان ایجاد فهرستی جداگانه برای هر بخش وجود دارد.

هنوز زمان دقیق انتشار این قابلیت مشخص نشده است. اما احتمالا اینستاگرام این قابلیت را برای افزایش تعامل کاربران با این پلتفرم ایجاد کرده و به زودی از آن رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر بسیاری از افراد حاضر به انتشار پست نیستند. زیرا اگر صفحه ای عمومی داشته باشند همه پست های آنان را خواهند دید. پیش از این نیز اینستاگرام قابلیت اضافه کردن حداکثر پنج لینک به حساب شخصی را رونمایی کرده بود. مارک زاکربرگ پس از رونمایی از این قابلیت مدعی شد ویژگی مورد نظر یکی از پر درخواست ترین ویژگی توسط کاربران بوده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال