به زودی اینستاگرام میزبان چت بات هوش مصنوعی خواهد شد

در حال حاضر استفاده از چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار رواج یافته است. اکنون در آینده‌ای نزدیک اینستاگرام نیز به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب از این قابلیت استفاده خواهد کرد. اطلاعات اخیر نشان می‌دهد این پلتفرم روی یک چت بات هوش مصنوعی کار می‌کند که به زودی در دسترس قرار می […]

در حال حاضر استفاده از چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار رواج یافته است. اکنون در آینده‌ای نزدیک اینستاگرام نیز به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب از این قابلیت استفاده خواهد کرد. اطلاعات اخیر نشان می‌دهد این پلتفرم روی یک چت بات هوش مصنوعی کار می‌کند که به زودی در دسترس قرار می گیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به محبوبیت چت بات ها و بازار داغ این فناوری متا نیز به فکر اضافه کردن آن به اینستاگرام است. یک منبع آگاه به نام آلساندرو پالوزی، اسکرین شاتی را در این باره توییت کرده است. طبق این اسکرین شات چت بات اینستاگرام می تواند به کاربر اجازه دهد تا با ۳۰ شخصیت هوش مصنوعی گفت و گو کند.

در حال حاضر چت بات هوش مصنوعی در بسیاری از شبکه های اجتماعی به کار گرفته شده است.‌ از طرفی با توجه به عدم رضایت مشتریان در استفاده از این چت بات ها، اینستاگرام باید در بکارگیری آن محتاطانه رفتار کند.

طبق اطلاعاتی که از این اسکرین شات بدست آمده این چت بات می تواند به سوالات پاسخ داده و در مورد سوالات مشاوره دهد. کاربران برای دریافت پاسخ از بین ۳۰ شخصیت مختلف یکی را انتخاب می کنند. بدین ترتیب اینستاگرام ۳۰ شخصیت هوش مصنوعی خلف می کند و کاربران می توانند از بهترین آنها سوال کنند.

همچنین این چت بات قابلیت دیگری نیز دارد و آن کمک به کاربران برای نوشتن پیام های بهتر است. بدین ترتیب خلاقیت افزایش می یابد. هنوز مشخص نیست در این شبکه اجتماعی از چه نوع هوش مصنوعی استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال