به زودی بینگ مایکروسافت از نسخه سریع ChatGPT برای نمایش نتایج استفاده می کند

مایکروسافت قصد دارد در آینده بسیار نزدیک از نسخه جدید چت بات هوش مصنوعی ChatGPT در موتور جستجوی خود استفاده کند. البته نسخه سریع تر آن به کاربران عرضه می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت قصد دارد از نسخه جدید چت بات ChatGPT در بینگ استفاده کند. به نظر می‌رسد […]

مایکروسافت قصد دارد در آینده بسیار نزدیک از نسخه جدید چت بات هوش مصنوعی ChatGPT در موتور جستجوی خود استفاده کند. البته نسخه سریع تر آن به کاربران عرضه می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت قصد دارد از نسخه جدید چت بات ChatGPT در بینگ استفاده کند. به نظر می‌رسد این اقدام آغاز کننده رقابت بین این شرکت و گوگل است. بنابراین به زودی بینگ برای پاسخ به درخواست های کاربران از ChatGPT استفاده خواهد کرد.

طبق گزارش منتشر شده توسط تک کرانچ دو نسخه ChatGPT و GPT-4 در سرعت از یکدیگر متفاوت هستند. به طوری که نسخه GPT-4 برای پاسخگویی بسیار سریعتر عمل کرده و به زمان نیاز ندارد. همچنین عملکرد آن در پاسخگویی بسیار دقیق تر است.

در آینده محصولات مایکروسافت که با ادغام ChatGPT عرضه می شود باعث رقابت در سطح بالاتر بین جستجوگرهای اینترنتی خواهد شد. در دهه های گذشته این بخش در اختیار گوگل بوده است. اما اکنون مایکروسافت با استفاده از GPT-4 قادر به پاسخگویی کامل تر و بهتر درخواست های کاربران خواهد بود.

طبق گزارش semafor، شرکت OpenAI قصد دارد در آینده نسخه موبایلی از چت بات ChatGPT را نیز عرضه کند در صورت توسعه این نسخه از هوش مصنوعی استفاده آن توسط کاربران به طور چشمگیری گسترش خواهد یافت همچنین شرکت است دارد قابلیت جدیدی را به هوش مصنوعی DALL-E اضافه کند که بر اساس آن میتوان با استفاده از متن برای تولید تصویر و ویدئو استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال