به زودی قابلیت‌های ویژه تلگرام با اشتراک پولی از راه می رسند

تلگرام قصد دارد به زودی با راه اندازی سطح کاربری ویژه سرویس اشتراک پولی خود را نیز معرفی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، الساندرو پالیزی توسعه دهنده معروف اعلام کرد به زودی تلگرام سرویس اشتراک پویا خود را معرفی میکند. رشته کد دریافتی در هنگام دانلود این پیام رسان اشاره به […]

تلگرام قصد دارد به زودی با راه اندازی سطح کاربری ویژه سرویس اشتراک پولی خود را نیز معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، الساندرو پالیزی توسعه دهنده معروف اعلام کرد به زودی تلگرام سرویس اشتراک پویا خود را معرفی میکند. رشته کد دریافتی در هنگام دانلود این پیام رسان اشاره به سرویس اشتراک پولی آن دارد. به طوری که به زودی متن این پلتفرم در حالت استاندارد به عنوان استفاده رایگان و بدون تبلیغات و بدون هزینه اشتراک به جمله تلگرام فضای ابری نامحدود رایگان برای چت ها تغییر کرد. این موضوع نشان می‌دهد که به زودی تلگرام طرح مبتنی بر اشتراک را اجرا میکند.

 به گفته پالوزی احتمالاً تلگرام ویژگی های انحصاری دیگری را نیز برای اشتراک پولی در نظر گرفته است. به عنوان مثال در صورت ارتقای سطح کاربری در این پیام رسان نشان ستاره در کنار نام کاربر در فهرست های چت دیده خواهد شد. علاوه بر آن استیکر ها و واکنش های ایموجی انحصاری نیز در اختیار مشترکان پولی خواهد بود. هنوز هزینه اشتراک پولی این پلتفرم مشخص نشده است اما احتمالاً تلگرام به زودی در این زمینه اطلاعاتی را منتشر خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال