به زودی اولین لپ تاپ اولد با سنسورهای لمسی یکپارچه توسط سامسونگ رونمایی می‌شود

گلکسی بوک ۳ سامسونگ اولین لپ تاپ با پنل اولد است که از فناوری سلولی بهره می برد. این شرکت قصد دارد هفته آینده از این لپ تاپ رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری سلولی در گلکسی بوک ۳ سامسونگ باعث میشود تا بتوان حسگرها را در نمایشگر قرار داد […]

گلکسی بوک ۳ سامسونگ اولین لپ تاپ با پنل اولد است که از فناوری سلولی بهره می برد. این شرکت قصد دارد هفته آینده از این لپ تاپ رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری سلولی در گلکسی بوک ۳ سامسونگ باعث میشود تا بتوان حسگرها را در نمایشگر قرار داد و بدین ترتیب صفحه لمسی سبک تر و نازک تر خواهد بود. طبق اعلام سامسونگ دیسپلی تولید انبوه این نمایشگرها بهمراه این فناوری آغاز شده و این شرکت از آنها در نیل بعدی لپ تاپ ها استفاده خواهد کرد.

طبق گفته سامسونگ دیسپلی فناوری بکار رفته با نام فناوری امولد لمسی روی سلول ، باعث میشود تا حسگرهای لمسی بجای قرارگیری روی فیلم، بطور مستقیم در پنل قرار گرفته شود. بدین ترتیب وزن و ضخامت نمایشگر نیز کاهش می یابد. در حال حاضر این فناوری در گوشی های سامسونگ و اپل مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت بکارگیری آن در لپ تاپ ها نیز قابلیت حمل آنها بهبود می یابد.

نمایشگر موردنظر دارای وضوح 3K و با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. همچنین طبق گفته سامسونگ این فناوری در نمایشگرهای ۱۳ و ۱۶ اینچی بکار می رود. احتمال دارد این فناوری توسط سامسونگ دیسپلی به دیگر تولید کنندگان نیز فروخته شود. بنظر می رسد این خبر می تواند برای مک بوک پرو اپل با نمایشگر امولد لمسی که احتمالا در ۲۰۲۵ عرضه میشود خبر خوبی باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال