به زودی شاهد معرفی سری تبلت های گلکسی اس 9 سامسونگ خواهیم بود

سامسونگ برای معرفی سری جدید گلکسی تب اس ۹ خود، که شامل تبلت‌های گلکسی تب اس ۹، گلکسی تب اس ۹ پلاس و گلکسی تب اس ۹ الترا است، آماده می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قبل از اعلام رسمی سامسونگ، تصاویری از این محصولات منتشر شده که می تواند برخی مشخصات […]

سامسونگ برای معرفی سری جدید گلکسی تب اس ۹ خود، که شامل تبلت‌های گلکسی تب اس ۹، گلکسی تب اس ۹ پلاس و گلکسی تب اس ۹ الترا است، آماده می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قبل از اعلام رسمی سامسونگ، تصاویری از این محصولات منتشر شده که می تواند برخی مشخصات و طراحی این تبلت ها را نشان دهد.

تصویر منتشر شده سه دستگاه تبلت آینده را به همراه قلم S-Pen گلکسی تب اس ۹ نشان می‌دهد که این موضوع را بیان می کند که سامسونگ همچنان برای سری پرچمدار خود، عملکرد قلم را در اولویت قرار داده است. آخرین بار دستگاه‌های سری Galaxy Tab S9 در وب سایت TDRA Certification دیده شدند. همچنین علاوه بر آن، Galaxy Tab S9+ و Galaxy Tab S9 Ultra پیش‌تر در وب سایت TUV Rheinland Certification نیز قرار گرفته بودند.

لیست پایگاه داده گیگ بنچ نشان داد که این دستگاه‌ها دارای چیپست قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 است و عملکرد بهبود یافته‌ای نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت.

علاوه بر این، نکته مهم این که تمام دستگاه‌های سری Galaxy Tab S9 به واسطه استاندارد IP67 ضد آب شدند که افزایش مقاومت آن‌ها در برابر آب و هوای مختلف را به دنبال دارد. همچنین، قلم S-Pen Galaxy Tab S9 نیز از Bluetooth SIG، FCC و Canadian REL گواهینامه دریافت کرده است که نقش آن را به عنوان لوازم جانبی کلیدی برای سری تبلت نشان می دهد. علاوه بر سری Galaxy Tab S9، تصاویر گوشی های پرچمدار Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 نیز پیش از این منتشر شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال