شرکت Space Perspective برای ارسال توریست به فضا از کشتی استفاده می کند

شرکت آمریکایی Space Perspective قصد دارد با استفاده از یک کشتی به عنوان پایگاه فضایی مسافران را به فضا ببرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، Space Perspective با ایجاد یک پایگاه در استراتوسفر تا سال ۲۰۲۴ مسافرانی را به آنجا بفرستد. این ایستگاه یک کشتی به نام MS Voyager خواهد بود که […]

شرکت آمریکایی Space Perspective قصد دارد با استفاده از یک کشتی به عنوان پایگاه فضایی مسافران را به فضا ببرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، Space Perspective با ایجاد یک پایگاه در استراتوسفر تا سال ۲۰۲۴ مسافرانی را به آنجا بفرستد. این ایستگاه یک کشتی به نام MS Voyager خواهد بود که توسط این شرکت خریداری شده است. قرار است این کشتی به یک فضاپیمای شناور تبدیل شده و گردشگران فضایی را با خود حمل کند.

گزارش های منتشر شده نشان می دهد کشتی MS Voyager که بر اساس یکی از ماموریت های ناسا نام گذاری شده است، از یک شرکت کشتی سازی خریداری شده و طول آن ۸۹ متر است.

قرار است این کشتی برای بازیابی کپسول های فضایی ایتچن شرکت بازیابی شود. جین پوینتر، به عنوان یکی از مدیران عامل اسپیس پرسپکتیو در این مورد گفته است:

هدف از این ماموریت حذف مرزهای جغرافیایی در فرود و پرتاب و رسیدن به تجربه ای متحول کننده به روشی ایمن و قابل اعتماد است که کنریندتاثیر را روی سیاره ما خواهد گذاشت. MS Voyager از سوخت زیستی برای کاهش انتشار کربن بهره خواهد برد.

پایگاه فضایی دریایی این شرکت نیز می تواند با حرکت به سمت منطقه خوش آب و هوا و حرکت با نسیم دریا شرایط پرتاب ایده آل را بوجود آورد.

به گفته این شرکت مزایای دیگری مانند فرصت های بیشتر پرتاب، امکان پرتاب روزانه یا شبانه برای مقاصد انعطاف پذیر نیز وجود دارد. در حال حاضر شرکت هوایی مانند بلو اوریجین و ویرجین گلکتیک نیز در صنعت گردشگری فضایی فعالیت می کنند. اما آنها برخلاف اسپیس پرسپکتیو ارتفاع بیش از ۸۰ کیلومتری زمین را برای مسافران انتخاب کرده اند که طبق اعلام اداره هوانوردی فدرال آمریکا، ناسا و ارتش ایالات متحده خارج از جو محسوب میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال