سفر فضایی با بالون به جو زمین با مبلغ ۱۲۵ هزار دلار

کلیه افراد متقاضی سفر فضایی با بالون توسط شرکت اسپیس پرسپکتیو می توانند با تهیه بلیت های ۱۲۵ هزار دلاری ثبت نام کنند. این سفر در اواخر سال 2024 انجام خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت اسپیس پرسپکتیو قرار است علاقمندان به سفر فضایی را از طریق بالون به فاصله […]

کلیه افراد متقاضی سفر فضایی با بالون توسط شرکت اسپیس پرسپکتیو می توانند با تهیه بلیت های ۱۲۵ هزار دلاری ثبت نام کنند. این سفر در اواخر سال 2024 انجام خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت اسپیس پرسپکتیو قرار است علاقمندان به سفر فضایی را از طریق بالون به فاصله ۲۰ مایلی جو زمین بفرست.د کلیه متقاضیان می توانند با تهیه بلیت ۱۲۵ هزار دلاری با کمک یک بالون لوکس به سفر بروند. شروع سفر به آسمان از اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. فضاپیمای موسوم به Spaceship Neptune که شبیه به یک بالون سبک است قرار است با کمک هیدروژن مسافران را به بالای جو زمین منتقل کند.

 افراد متقاضی می توانند با پرداخت هزار دلار بلیط این سفر را رزرو کنند. همچنین ۸ مسافر اولیه این سفر از سکوی پرتاب در مرکز فضایی کندی در فلوریدا به فضا فرستاده می شوند.

شرکت اسپیس پرسپکتیو اعلام کرده این سفر در حدود ۶ ساعت به طول می انجامد و مسافران در این سفر از بهترین خدمات مانند صندلی ها، سرویس بهداشتی و دیگر امکانات و همچنین استفاده از وای‌فای بهره‌مند خواهند بود. همچنین با حضور یک کاپیتان در فضاپیما نیازی به آموزش تخصصی مسافران نخواهد بود و آنها تنها می توانند از چشم انداز ۳۶۰ درجه زمین لذت ببرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال