بهار 2016، زمان پرتاب فضاپیمای فالکون هِوی شرکت SpaceX

پیش از این اطلاعات بسیاری در مورد فضاپیمای Falcon Heavy شرکت SpaceX منتشر شده بود اما یک موضوع ناگفته در مورد این فضاپیما وجود داشت و آن، زمان پرتاب بود. اما مدیر ارشد شرکت SpaceX در مورد برنامه‌های شرکت برای پرتاب این فضاپیما سخن گفت و بهار سال آینده را زمان پرتاب این فضاپیما دانست. […]

پیش از این اطلاعات بسیاری در مورد فضاپیمای Falcon Heavy شرکت SpaceX منتشر شده بود اما یک موضوع ناگفته در مورد این فضاپیما وجود داشت و آن، زمان پرتاب بود. اما مدیر ارشد شرکت SpaceX در مورد برنامه‌های شرکت برای پرتاب این فضاپیما سخن گفت و بهار سال آینده را زمان پرتاب این فضاپیما دانست. آقای Lee Rosen زمان دقیق‌تری را اعلام نمود و اذعان داشت که این فضاپیما قرار است است در زمانی میان پایان ماه آوریل و ابتدای ماه مِی به سوی فضا پرتاب گردد.

آقای Rosen در ادامه اعلام نمود که محل پرتاب این فضاپیما، Pad 39A، بازسازی‌های بسیاری را به خود دیده و قرار است این محل به اندازه‌ی کافی برای پرتاب هر دو فضاپیما Falcon Heavy و Falcon 9 آماده گردد.
راکت Falcom Heavy برای اولین بار در سال 2011 معرفی و زمان پرتاب آن نیز سال 2013 اعلام شد، اما این اتفاق نیفتاد و حتی فاجعات و البته اشتباهاتی که در پرتاب راکت Falcon 9 در تابستان سال جاری به وجود آمد، باز هم پرتاب راکت Falcon Heavy را به تاخیر انداخت.

فضاپیمای Falcon Heavy قرار است در سپتامبر سال 2016، حدود 37 ماهواره را برای نیروی هوایی فعال نماید. همچنین این راکت برای پرتاب شدن، به نیرویی 4.5 میلیون پوند تراستی احتیاج دارد چرا که باید راکتی با وزن 53,000 کیلوگرم (یا 116,845 پوند) را از زمین خارج نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال