ماموریت اسپیس ایکس در این هفته؛ پرتاب ۴ موشک فالکون ۹ به فضا

اسپیس ایکس هفته شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت و بیشترین پرتاب ها با راکت فالکون ۹ در این هفته انجام میگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس در روز یکشنبه دو پرتاب در فلوریدا انجام خواهد داد که در آنها از موشک فالکون ۹ استفاده میشود. اولین پرتاب مربوط به […]

اسپیس ایکس هفته شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت و بیشترین پرتاب ها با راکت فالکون ۹ در این هفته انجام میگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس در روز یکشنبه دو پرتاب در فلوریدا انجام خواهد داد که در آنها از موشک فالکون ۹ استفاده میشود. اولین پرتاب مربوط به ارسال ۲۲ ماهواره استارلینک است که به گفته اسپیس ایکس از وبسایت این شرکت قابل مشاهده است.

در پرتاب دوم فالکون ۹ دیگر همراه با کپسول دراگون ۲ پرتاب میشود. در این ماموریت قرار است چندین محموله تا ایستگاه فضایی بین المللی حمل شود. پرتاب سوم همراه با یک موشک چینی متعلق به شرکت CAS Space است که در دومین پرتاب خود قرار است به دور ۲۶ ماهواره بچرخد.

اسپیس ایکس در روز پنج شنبه و برای آخر هفته نیز ماموریت پرواز دارد. در این روز موشک فالکون ۹ دیگری با هدف ارسال چند ماهواره کوچک و نانوماهواره متعلق به شرکت های تجاری پرتاب می‌شود. البته هنوز زمان دقیق این پرتاب و ساعت آن مشخص نشده است. آخرین پرتاب نیز یک موشک فالکون ۹ به همراه دو ماهواره اینترنتی O3B mPower مربوط به یک شرکت مخابراتی از کشور لوکزامبورگ است که قرار است در مدار میانی زمین قرار بگیرد. زمان انجام این مأموریت نیز روز جمعه به وقت ایران است.

در حالی اسپیس ایکس تعداد ماهواره های سرویس استارلینک را افزایش می دهد که اخیرا یک شرکت مخابراتی به نام AT&T از ارایه سرویس های اینترنت ماهواره ای استارلینک به کاربران جلوگیری کرده بود.‌

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال