اسپیس ایکس تصویری از ۲۷ موتور فالکون هوی منتشر کرد

اسپیس ایکس اخیرا تصویری از موتورهای موشک فالکون هوی منتشر کرد که در آن ۲۷ موتور مرلین دیده میشود. این تصاویر پر حالی منتشر شد که این موشک در آستانه پرتاب قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصویر جدید منتشر شده توسط اسپیس ایکس موشک موتورهای مخوف فالکون هوی را به […]

اسپیس ایکس اخیرا تصویری از موتورهای موشک فالکون هوی منتشر کرد که در آن ۲۷ موتور مرلین دیده میشود. این تصاویر پر حالی منتشر شد که این موشک در آستانه پرتاب قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصویر جدید منتشر شده توسط اسپیس ایکس موشک موتورهای مخوف فالکون هوی را به نمایش گذاشته است. این موشک صلح امروز ماموریتی را برای ارسال بزرگترین ماهواره ارتباطی خصوصی جهان انجام می دهد.

این شرکت پیش از پرتاب موشک سه تقویت کننده آن را در مرکز فضایی کندی ناسا به یکدیگر متصل کرد. در تصویر منتشر شده در حساب توییتر این شرکت نیز ۲۷ موتور موسوم به مرلین از این موشک نمایش داده شده است.

قدرت موتورهای فالکون هوی در زمان بلند شدن بیش از پنج میلیون پوند است و با این نیرو می توانند حداکثر یک محموله ۶۰ هزار پوندی را به مدار زمین پرتاب کنند. این موشک قابلیت پرتاب مجدد دارد و می تواند بسته به ماموریت مجددا طراحی شود.

در این ماموریت با نام ژوپیتر ۳ دو تقویت کننده موشک پس از انجام مانورها و تقریبا حدود ۸ یا ۹ دقیقه پس از پرتاب به منطقه فرود باز می گردند. اما تقویت کننده مرکزی در دریا با روی کشتی فرود نخواهد آمد. بلکه با استفاده از قدرت سوخت اقدام به قراردادن ماهواره سنگین ژوپیتر در مدار می کند. این ماهواره متعلق به شرکت مکسار بوده و بزرگترین ماهواره ارتباطی محسوب میشود. قرار است این ماهواره با قرارگیری در کنار ناوگان ماهواره های ژوپیتر پهنای باند اینترنت بیشتری را در آمریکای شمالی و جنوبی ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال