اسپیس ایکس عکس هایی از تقویت کننده موشک استارشیپ روی سکو منتشر کرد

عکس های اخیر شرکت اسپیس ایکس در توییتر تقویت کننده موشک استارشیپ را در حالی که روی سکو قرار دارد، نشان می دهد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس با هدف آزمایش نمونه اولیه از تقویت کننده موشک استارشیپ به نام سوپر هوی آن را روی سکو برده است. بوستر ۹ […]

عکس های اخیر شرکت اسپیس ایکس در توییتر تقویت کننده موشک استارشیپ را در حالی که روی سکو قرار دارد، نشان می دهد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس با هدف آزمایش نمونه اولیه از تقویت کننده موشک استارشیپ به نام سوپر هوی آن را روی سکو برده است. بوستر ۹ اولین موشک پس از پرتاب اولیه استارشیپ است که اکنون روی سکو قرار گرفته است. در آزمایش اولیه این موشک باعث آسیب به پایگاه مداری استاربیس شده بود.

از زمان پرواز آزمایشی اول ، علاوه بر برطرف کردن نقض های موشک ، سکوی پرتاب نیز در مرحله تعمیر و ارتقا قرار داشته است. اسپیس ایکس پس از اضافه کردن صفحه فولادی برای محافظت از سکو ، اکنون برای پرتاب مداری دیگر آماده میشود.

هنوز زمان دقیق پرتاب آزمایشی دوم مشخص نشده است. زمان پرتاب متغیر است و ماسک حدود یک ماه پیش زمان پرتاب را ۶ تا ۸ هفته آینده اعلام کرده بود. البته جدای از جدول زمانی خوش بینانه ایلان ماسک، این شرکت با موانع نظارتی پرواز نیز مواجه است. شکایت یک گروه محیط زیستی به اداره هوانوردی فدرال آمریکا ممکن است عواقبی در بر داشته باشد. عکس های منتشر شده توسط اسپیس ایکس بوستر ۹ را روی سکوی پرتاب نشان می دهد. در توضیح آن نیز آمده است این تقویت کننده در حال سپری کردن آزمایش های مربوط به پرتاب بعدی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال