واکنش مثبت اسپیس ایکس نسبت به هک اینترنت ماهواره ای استارلینک

اسپیس ایکس از هکر اینترنت ماهواره ای استارلینک با یک واکنش رسمی و مثبت استقبال کرد. یک هکر با کمک چیپ ۲۵ دلاری توانست سرویس استارلینک را هک کند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک هکر توانست با یک مادچیپ ۲۵ دلاری اینترنت ماهواره ای استارلینک را هک کند. پس از اعلام […]

اسپیس ایکس از هکر اینترنت ماهواره ای استارلینک با یک واکنش رسمی و مثبت استقبال کرد. یک هکر با کمک چیپ ۲۵ دلاری توانست سرویس استارلینک را هک کند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک هکر توانست با یک مادچیپ ۲۵ دلاری اینترنت ماهواره ای استارلینک را هک کند. پس از اعلام این خبر به صورت عمومی اسپیس ایکس با روی باز از این هکر استقبال کرد. لنرت واترز محقق امنیتی بلژیکی پس از باز کردن دیش ماهواره استارلینک و قرار دادن برد منطقی سفارشی خود روی آن توانست به شبکه ماهواره های استارلینک متصل شود. در نهایت نیز داده های خود را از طریق برنامه شکار باگ اسپیس ایکس به این شرکت انتقال داد.

 واترز پس از این اقدام در جایگاه دوم شکارچیان باگ اسپیس ایکس قرار گرفته است. همچنین یک مبلغ نامشخص پول به عنوان پاداش نیز به وی پرداخت شد. شرکت های بزرگ بسیاری از مشکلات سرویس های خود را از طریق برنامه های شکار باگ پیدا و برطرف میکنند. پس از انتشار خبر هک شرکت اسپیس ایکس مقاله ای در واکنش به این اقدام منتشر کرد. این شرکت پس از دعوت از دیگر کاربران برای چنین اقدامی و تبریک به واترز اعلام کرد در صورت هک از طریق این روش اثر کمی روی شبکه و کاربران اینترنت ماهواره ای استارلینک خواهد گذاشت. به گفته اسپیس ایکس هر بخش از سیستم استارلینک برای انجام کارهای خود دارای حداقل مجوز است به عبارت دیگر با هک شدن یک بخش از شبکه تاثیری روی کل شبکه نخواهد گذاشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال