اینترنت ماهواره ای استارلینک شرکت اسپیس ایکس توانست رضایت کاربران را جلب کند

اکنون کاربران زیادی در حال استفاده از نسخه بتای اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایالات متحده آمریکا هستند. این کاربران رضایت خود را از سرعت و عملکرد مناسب اینترنت اعلام کردند. این موضوع نشان دهنده عملکرد موفق و مناسب استارلینک محسوب می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس در مدت […]

اکنون کاربران زیادی در حال استفاده از نسخه بتای اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایالات متحده آمریکا هستند. این کاربران رضایت خود را از سرعت و عملکرد مناسب اینترنت اعلام کردند. این موضوع نشان دهنده عملکرد موفق و مناسب استارلینک محسوب می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس در مدت کمتر از یک سال توانست با ارسال ۱۰۲۵ ماهواره کوچک در مدار زمین اینترنت ماهواره ای را در اختیار کاربران قرار دهد. ایلان ماسک اعلام کرده قصد دارد در آینده با تغییرات در ماهواره ها عملکرد آنها را نیز بهبود بخشد. این موضوع باعث خشم برخی شرکت ها مانند آمازون شده است.

آزمایش اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس اواخر سال گذشته میلادی آغاز شد. کاربران ایالات متحده و کانادا برای در اختیار داشتن این سرویس می‌بایست ماهانه ۹۹ دلار پرداخت کنند. علاوه بر آن تجهیزات مورد نیاز دریافت اینترنت نیز با هزینه ۴۹۹ دلار فروخته می شود.

با وجود آزمایشات عمومی و پیش از ارائه نهایی اینترنت هم اکنون کاربران بسیاری از سرعت اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس رضایت دارند. یکی از کاربران در بریتیش کلمبیا کانادا اعلام کرده اینترنت با سرعت دانلود ۱۱۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۲۰ مگابیت بر ثانیه به وی ارائه شده است.

هم اکنون میزان تاخیر اینترنت ماهواره ای استارلینک برابر ۴۱ میلی ثانیه بوده و برخی کاربران آن را تا ۲۹ میلی‌ثانیه نیز اعلام کردند. این در حالی است که ماهواره های معمولی حدود ۶۰۰ میلی ثانیه تاخیر دارند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال