قیمت گوشی‌های هوشمند مایکروسافت لومیا 950 و لومیا 950XL فاش شد

بعد از این که مشخص شد پرچم‌دار جدید مایکروسافت لومیا 950XL قیمتی تقریبا یکسانی با آیفون 6اس پلاس اپل خواهد داشت، فروشنده‌ی اسپانیایی در وب‌سایت خود قیمت این گوشی‌هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 را به همراه برادر کوچک‌ترش لومیا 950 فاش کرده است. بر اساس لیست منتشر شده در این سایت، نسخه‌ی دو سیم کارته لومیا […]

بعد از این که مشخص شد پرچم‌دار جدید مایکروسافت لومیا 950XL قیمتی تقریبا یکسانی با آیفون 6اس پلاس اپل خواهد داشت، فروشنده‌ی اسپانیایی در وب‌سایت خود قیمت این گوشی‌هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 را به همراه برادر کوچک‌ترش لومیا 950 فاش کرده است.

بر اساس لیست منتشر شده در این سایت، نسخه‌ی دو سیم کارته لومیا 950 XL و لومیا 950 به ترتیب 838 دلار و 738 دلار قیمت خواهند داشت. قیمت‌های منتشر شده در مقایسه با نسخه‌ی 16 گیگابایتی آیفون 6 اس تفاوت زیای ندارند؛ هرچند اپل هنوز قیمت این گوشی را در اسپانیا مشخص نکرده است.

تاکنون اطلاعات زیادی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی فاش شده است. از جمله مهم‌ترین مشخصات لو رفته، می‌توان به نمایشگر با رزولوشن QHD، رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد. هر دو گوشی دارای سنسور‌های قدرت‌مند 20 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی خواهند بوده و انتظار می‌رود مایکروسافت از درگاه یو‌اس‌بی Type-C برای شارژ شدن آناستفاده کند.

lumia 950

احتمالا این دو محصول جدید مایکروسافت علاوه بر اختلاف در اندازه صفحه نمایش، دارای چیپست‌ و باتری متفاوتی نسبت به یکدیگر نیز باشند. گفته می‌شود لومیا 950XL دارای چیپست اسنپدراگون 810 بوده و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی برای آن تعبیه شده باشد؛ از طرفی دیگر لومیا 950  دارای چیپست اسنپدراگون 808 خواهد بود و باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعتنیز برای آن قرار داده شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال