طرح های ویژه شیائومی ۱۲ اولترا با جنس پنل پشتی از شیشه، سرامیک و چرم گیاهی

به نظر می رسد شیائومی قصد دارد گوشی شیائومی ۱۲ اولترا را با طرح های ویژه روانه بازار کند. این ظاهر جدید شامل پنل پشتی دستگاه از جنس شیشه، سرامیک و چرم گیاهی خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سال گذشته شیائومی گوشی می ۱۱ اولترا را با طرح سرامیکی عرضه […]

به نظر می رسد شیائومی قصد دارد گوشی شیائومی ۱۲ اولترا را با طرح های ویژه روانه بازار کند. این ظاهر جدید شامل پنل پشتی دستگاه از جنس شیشه، سرامیک و چرم گیاهی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سال گذشته شیائومی گوشی می ۱۱ اولترا را با طرح سرامیکی عرضه کرده بود. اما به نظر می رسد این شرکت قصد دارد مدل 12 اولترا را در سه طرح شیشه ای، سرامیکی و چرم گیاهی عرضه کند. طبق گزارش های منتشر شده از منابع چینی پنل پشتی شیشه‌ای با رنگ‌های متعدد خواهد بود تا کاربران حق انتخاب بیشتری داشته باشند. طرح سرامیکی نیز در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود. البته رنگ های استفاده شده با طرح چرم گیاهی همچنان نامعلوم است. در این بین طرح های سرامیکی به دلیل پرداخت روی سرامیک علاوه بر دوام بالاتر قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

در گوشی شیائومی ۱۲ اولترا از تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل ۱ پلاس استفاده می شود. همچنین نمایشگر آن از نوع ۱۲۰ هرتزی اولد به همراه یک باتری 4900 میلی آمپری خواهد بود که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی میکند. احتمالاً شیائومی گوشی اولترای خود را در اردیبهشت ماه به طور رسمی در بازار چین معرفی خواهد کرد. زمان معرفی آن در سایر بازارها هنوز مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال