ویژگی های خاص به آپدیت جدید اندروید اضافه شد

ویژگی های جدیدی از سیستم عامل اندروید گوگل منتشر شده است که نشان میدهد در آن به جای استفاده از دکمه بازگشت ویژگی های دیگری همچون حرکت به چپ و یا راست برای برگشت به صفحه قبلی استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از ایندپندنت ، […]

ویژگی های جدیدی از سیستم عامل اندروید گوگل منتشر شده است که نشان میدهد در آن به جای استفاده از دکمه بازگشت ویژگی های دیگری همچون حرکت به چپ و یا راست برای برگشت به صفحه قبلی استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از ایندپندنت ، آپدیت جدید سیستم عامل گوگل یکی از بزرگترین آپدیت های سیستم عامل موبایل به شمار میرود. این سیستم عامل که اندروید 10 یا Q نام دارد ، بسیارکارامد تر بوده و ویژگی های خاصی را برای کاربران در نظر گرفته است.

گوگل در مصاحبه ای در مورد سیستم عامل 10 میگوید : این سیستم عامل باید تا حدودی در برگیرنده برند ما باشد. همچنین هدف از آپدیت آن استفاده بهتر و راحت تر کاربر خواهد بود. ممکن است این سیستم عامل در گوشی های پیکسل نیز استفاده شود.

در این آپدیت شاهد تغییر رنگ لوگوی اندروید به رنگ سیاه هستیم. گوگل مدعی شده که رنگ سبز اندروید برای کسانی که با مشکل بینایی مواجه هستند به سختی مشاهده میشود. همچنین در این آپدیت اطلاعات کاربران بطور ویژه محافظت میشود. بطوریکه اندروید برای دسترسی به اطلاعات کاربران نیازمند اجازه آنها خواهد بود.

همچنین قابلیت‌های رمزگذاری ارتقا می یابد و پشتیبانی از استاندارد 13TLS. به صورت پیش فرض در این نسخه عرضه خواهد شد.

تغییر اصلی این آپدیت همان حذف دکمه بازگشت و ابداع روش جدید است. در روش جدید برای رفتن به صفحه قبل از جهت یابی با استفاده از حرکت دست استفاده میشود. کاربر صفحه را به چپ یا راست میکشد و به صفحه قبل میرود.

نسخه جدید قرار است در گوشی های تاشو نیز استفاده شود. بدین ترتیب شرکت هایی نظیر سامسونگ و هوآوی میتوانند در دستگاههای تاشو خود که تاریخ عرضه این دستگاه ها به دلیل مشکلاتی در مکانیسم تاشدن آنها به تاخیر افتاده بود ، استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال