عینک ویژه نابینایان و کم بینایان در نمایشگاه CES 2020

از گجت های پوشیدنی رونمایی شده در نمایشگاه امسال میتوان به شرکت OrCam اشاره کرد. این شرکت با عرضه محصول خود به نام MyEye2 در این نمایشگاه شرکت کرده است. این گجت که ویژه نابینایان و کم بینایان ساخته شده نسبت به نمونه قبلی خود ویژگی های جدیدی را بهمراه دارد. به گزارش سرویس اخبار […]

از گجت های پوشیدنی رونمایی شده در نمایشگاه امسال میتوان به شرکت OrCam اشاره کرد. این شرکت با عرضه محصول خود به نام MyEye2 در این نمایشگاه شرکت کرده است. این گجت که ویژه نابینایان و کم بینایان ساخته شده نسبت به نمونه قبلی خود ویژگی های جدیدی را بهمراه دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز، دستگاه به روز شده شرکت OrCam دارای ویژگی های جدیدی است که برای زندگی معلولان و نابینایان طراحی شده است. این تکنولوژی که بسیار کوچک است روی دسته عینک قرار میگیرد و به افراد نابینا و کم بینا کمک میکند تا محیط پیش روی خود را بهتر درک کنند. همچنین این دستگاه قادر است تا متن، نشانه‌ها، علائم، برچسب‌ها و… را به 20 زبان دنیا و از طریق هدفون برای کاربرانش بخواند. این دستگاه چهره ها را تشخیص داده و به کاربر اطلاع میدهد. حتی میتواند رقم روی اسکناس را نیز برای وی بخواند. هدف هایی نظیر درب ساختمان و مراکز خرید را تشخیص میدهد و کاربر را در رسیدن به آن راهنمایی میکند.

دستگاه جدید شرکت OrCam برای راهنمایی نابینایان نیار به اینترنت ندارد و تنها با اتصال به بلوتوث کار میکند و برای همه سنین کاربردی است. اورکم قصد دارد دستگاه دیگری را نیز برای ناشنوایان و یا خواندن اختصاصی توسعه دهد. بدین ترتیب که کاربر آن را در دستانش گرفته و دستگاه متن مورد نظر را برای وی میخواند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال