متخصصان شرکت دانش بنیان ایرانی کیت تشخیص امراض ساختند

یک شرکت دانش بنیان ایرانی با کمک متخصصان خود توانسته است کیت تشخیصی برای انواع امراض بسازد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کیت تشخیص انواع امراض شرکت دانش بنیان ایرانی می تواند انواع بیومارکرها در سرطان، واکنشهای بیو مولکولی در داروسازی، تشخیص های توالی جهش های ژنتیکی و ویروس ها را شناسایی […]

یک شرکت دانش بنیان ایرانی با کمک متخصصان خود توانسته است کیت تشخیصی برای انواع امراض بسازد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کیت تشخیص انواع امراض شرکت دانش بنیان ایرانی می تواند انواع بیومارکرها در سرطان، واکنشهای بیو مولکولی در داروسازی، تشخیص های توالی جهش های ژنتیکی و ویروس ها را شناسایی کند.

به گفته شرکت سازنده این کیت علاوه بر شناسایی باکتری و بیولوژی می‌تواند گازهای بازدمی در بیماری‌های ریوی یا میزان گلوکز در بیماری های دیابتی را نیز تشخیص دهد. کیت LSPR بر اساس فرایند SPR نانوذرات طلا کار می کند و قابلیت تشخیص مقادیر کم از بیو مولکول ها را خواهد داشت. جذب شدید در نور مرئی و یا ماورا بنفش توسط نانوذرات فلزی نجیب به عنوان عملکرد اصلی کیت شناخته می شود. در صورتی که فرکانس پرتو ورودی با نوسانات مربوط به الکترون در باند هدایت در این ذرات بوجود بیاید این باند جذب ایجاد خواهد شد. پدیده رزونانس پلاسمون سطحی موضعی نیز به چنین فرایندی اطلاق میشود.

 به گفته این شرکت دانش بنیان کیت LSPR با هدف تشخیص بیو مولکول ها طی فرایند LSPR می تواند مقدار کم بیومولکول را شناسایی کند. به طوری که با مقدار کمی از نمونه برای آزمایش می توان با سرعت بیشتر و دقت بالاتر این شناسایی را انجام داد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال