مشخصات و ویژگی های گوشی موتورولا Edge S؛ اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰

گوشی جدید موتورولا به نام موتورولا Edge S یک گوشی قدرتمند با یک قیمت رقابتی است که برای اولین بار از چیپست اسنپدراگون 870 استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن این گوشی از فناوری 5G نیز پشتیبانی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موبایل جدید موتورولا از چیپست اسنپدراگون 875 بالیتوگرافی […]

گوشی جدید موتورولا به نام موتورولا Edge S یک گوشی قدرتمند با یک قیمت رقابتی است که برای اولین بار از چیپست اسنپدراگون 870 استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن این گوشی از فناوری 5G نیز پشتیبانی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موبایل جدید موتورولا از چیپست اسنپدراگون 875 بالیتوگرافی ۷ نانومتری استفاده کرده که هسته آن از نوع Cortex-A78 با بالاترین فرکانس در گوشی های موبایل خواهد بود. علاوه بر آن این چیپست گوشی جدید موتورولا را به شبکه 5G نیز مجهز خواهد کرد. نمایشگر این گوشی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز با فناوری HDR10  عرضه می شود.

در بالای نمایشگرآن دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین واید ۸ مگاپیکسلی قرار داده شده است. درون فریم آن نیز یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده و پنل پشتی آن نیز میزبان چهار دوربین با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل است. این سنسور قادر است فیلم هایی با رزولوشن 6K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه تهیه کند.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز از شارژ سریع ۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد و استاندارد  IP52 برای مقاومت در برابر پاشش آب در این گوشی استفاده شده است. موتورولا برای مدل های مختلف گوشی جدید خود قیمت های مقرون به صرفه ای را انتخاب کرده است. نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه آن تنها ۳۱۰ دلار خواهد بود. همچنین بالاترین‌مدل آن با حافظه ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۴۳۲ دلار به بازار عرضه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال