مشخصات و ویژگی های گوشی مقاوم Galaxy XCover 5

مشخصات احتمالی گوشی Galaxy XCover 5 با صفحه نمایش ۵.۳ اینچی و دوربین ۱۶ مگاپیکسل منتشر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق اطلاعات وب سایت گیک بنچ، مشخصات و جزئیات اولیه Galaxy XCover 5 منتشر شد. به گزارش یک منبع آگاه در توییتر با نام کاربری Sudhanshu1414، گوشی Galaxy XCover […]

مشخصات احتمالی گوشی Galaxy XCover 5 با صفحه نمایش ۵.۳ اینچی و دوربین ۱۶ مگاپیکسل منتشر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و طبق اطلاعات وب سایت گیک بنچ، مشخصات و جزئیات اولیه Galaxy XCover 5 منتشر شد.

به گزارش یک منبع آگاه در توییتر با نام کاربری Sudhanshu1414، گوشی Galaxy XCover 5 با مشخصات ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به همراه یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. در این گوشی شارژ سریع ۱۵ واتی با درگاه USB-C تعبیه شده است. دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل و دوربین اصلی آن نیز به طور یکتا و ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود. در واقع گوشی تازه عرضه شده XCover 5 به جای اینکه از نوع پرو باشد شباهت زیادی به مدل XCover 4s دارد که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود.

تراشه گوشی Galaxy XCover 5 از نوع اگزینوس ۸۵۰ با قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE خواهد بود. همچنین این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال