مشخصات و ویژگی های گوشی شیائومی می 10 اولترا

شیائومی از گوشی پرچمدار جدید خود با نام می 10 اولترا رونمایی کرده است. از ویژگی های مهم این گوشی می‌توان به دوربین قدرتمند آن و همچنین فناوری شارژ سری ۵۰ واتی اشاره کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید شیائومی با عنوان اولین گوشی از سری اولترا معرفی می شود. […]

شیائومی از گوشی پرچمدار جدید خود با نام می 10 اولترا رونمایی کرده است. از ویژگی های مهم این گوشی می‌توان به دوربین قدرتمند آن و همچنین فناوری شارژ سری ۵۰ واتی اشاره کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید شیائومی با عنوان اولین گوشی از سری اولترا معرفی می شود. نرخ رفرش نمایشگر این گوشی ۱۲۰ هرتز و شارژ بی سیم آن از فناوری ۱۲۰ واتی بهره مند است. دوربین اصلی این گوشی یک دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی است که تا ۱۲۰ بار قابلیت زوم دیجیتال دارد. همچنین یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دیگر نیز در کنار آن قرار داده شده است.

گوشی شیائومی می 10 اولترا از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل بهره برده و حسگر اثر انگشت آن نیز زیر نمایشگر آن قرار داده شده است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن آن فول اچ دی پلاس با خروجی رنگ ۱۰ بیتی است. نمایشگر این گوشی از استاندارد +HDR 10 پشتیبانی میکند.

در پنل پشتی این گوشی علاوه بر دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری قرار داده شده است. چیپست این گوشی از نوع اسنپدراگون ۸۶۵ و در مدل هایی با رم ۸ و ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ و یا ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین وجود فناوری خنک کنندگی LiquidCool 2.0 در این گوشی بسیار حائز اهمیت است. زیرا فناوری شارژ فوق سریع استفاده از این سیستم خنک کننده را اجباری می کند.

فناوری شارژ سریع ۱۲0 واتی در این گوشی قادر است باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن را تنها در ۲۰ دقیقه به طور ۱۰۰ درصد شارژ کند. همچنین باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی گرافین است که شیائومی برای اولین بار در گوشی های خود از این نوع باتری استفاده می کند. علاوه بر آن این گوشی می‌تواند از فناوری شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی ‌کند. فناوری شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی نیز در این گوشی تعبیه شده است. شیائومی  می 10 اولترا از تاریخ ۲۶ مرداد در کشور چین توزیع خواهد شد و بالاترین مدل آن با قیمت ۱0۰5 دلار به فروش میرسد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال