مشخصات و ویژگی های شیائومی پد ۶؛ قابل عرضه در بازارهای جهانی

شیائومی از تبلت پد ۶ برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. البته هنوز مشخص نیست شیائومی پد پرو نیز به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد یا خیر. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت پد ۶ به بازارهای جهانی توسط شیائومی آغاز شد. این دستگاه دارای قیمتی بسیار. رقابتی است و در سه رنگ […]

شیائومی از تبلت پد ۶ برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. البته هنوز مشخص نیست شیائومی پد پرو نیز به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت پد ۶ به بازارهای جهانی توسط شیائومی آغاز شد. این دستگاه دارای قیمتی بسیار. رقابتی است و در سه رنگ آبی، خاکستری و طلایی به کاربران عرضه میشود. نسخه پایه با مشخصات ۶ گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۴۳۷ دلار به فروش می رسد. نسخه دیگر با زم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت دارای قیمت فروش ۴۶۹ دلار است. در صورت اضافه شدن حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی قیمت آن به ۴۹۱ دلار خواهد بود.

شیائومی از این دستگاه برای نخستین در ابتدای سال برای چین رونمایی کرده بود. این دستگاه به همراه نسخه پرو داری نمایشگر ۱۱ اینچی هستند و نرخ رفرش آنها به ۱۴۴ هرتز می رسد. طراحی نمایشگر هر دو دستگاه نیز یکسان است.

شیائومی پد پرو دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است و بهمراه باتری ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعتی می تواند از شارژ سیمی ۶۷ وات پشتیبانی کند. همچنین یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهمراه بلندگوی چهارگانه نیز از دیگر مشخصات آن محسوب میشود. شیائومی پد ۶ که نسخه استاندارد این دستگاه محسوب میشود مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بوده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. باتری ۸۸۴۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز از شارژ سیمی ۳۳ وات پشتیبانی می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال