مشخصات و قیمت گوشی گلکسی A52، جدیدترین گوشی خانواده گلکسی A

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ به زودی اعضای جدید خانواده گلکسی A به نام A52 و A72 را وارد بازار خواهد کرد. همچنین منابع معتبر مشخصات فنی و قیمت نسخه 4G و 5G این گوشی را افشا کردند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی های A52 و A72 جدیدترین عضو خانواده […]

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ به زودی اعضای جدید خانواده گلکسی A به نام A52 و A72 را وارد بازار خواهد کرد. همچنین منابع معتبر مشخصات فنی و قیمت نسخه 4G و 5G این گوشی را افشا کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی های A52 و A72 جدیدترین عضو خانواده گلکسی A هستند که سامسونگ احتمالاً در ماه آینده میلادی آنها را عرضه می‌کند. تفاوت اصلی دو مدل 4G و 5G مربوط به چیپست آنها خواهد بود.گزارش های جدید قیمت این دستگاه ها را نیز افشا کرده است.  A52نسخه 4G مجهز به ۶ گیگابایت رم و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت ۳۴۹ یورو و نسخه 5G آن با قیمت ۴۴۹ یورو عرضه می شود.

 در صورت عرضه نسخه مجهز به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی قیمت آن ۵۰ یورو افزایش خواهد داشت. A52 از یک نمایشگر 6.5 اینچی به همراه یک دوربین سلفی درون حفره نمایشگر بهره می برد. پیش از این نرخ نوسازی صفحه نمایش آن نیز ۹۰ هرتز و برای نسخه 5G 120 هرتز اعلام شده بود. تفاوت اصلی دو نوع 4G و 5G مربوط به پردازنده آنها است. نسخه 5G به چیپست اسنپدراگون 750G مجهز خواهد شد. در حالیکه مدل پایین تر از اسنپدراگون 750G استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل بوده و دو دوربین دیگر نیز ۱۲ و ۵ مگاپیکسل است. دوربین سلفی آن نیز کمی توسعه یافته و ۳۲ مگاپیکسل خواهد بود. باتری در نظر گرفته شده برای گلکسی A52، 4500 میلی‌آمپرساعت است که برای شارژ از فناوری سریع ۲۵ واتی استفاده می‌کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال