مشخصات و زمان عرضه گوشی پوکو M4 پرو 5G مشخص شد

پوکو در حال کار روی گوشی جدید خود به نام M4 پرو 5G است و قرار است اوایل ماه آینده میلادی آن را معرفی کند. اکنون تاییدیه های مختلفی که شرکت پوکو در مورد این دستگاه دریافت کرده بخشی از مشخصات فنی آن را فاش می‌کند. قرار است گوشی جدید جایگزین M3 پرو 5G در […]

پوکو در حال کار روی گوشی جدید خود به نام M4 پرو 5G است و قرار است اوایل ماه آینده میلادی آن را معرفی کند. اکنون تاییدیه های مختلفی که شرکت پوکو در مورد این دستگاه دریافت کرده بخشی از مشخصات فنی آن را فاش می‌کند. قرار است گوشی جدید جایگزین M3 پرو 5G در بازار شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گوشی جدید باکو به نام M4 پرو 5G قرار است به عنوان جدیدترین گوشی با فناوری 5G از ماه آینده میلادی به بازار عرضه شود. احتمالاً پوکو در ابتدا این گوشی را به طور جهانی عرضه کند و سپس در بازار هند نیز معرفی خواهد شد.

 این گوشی از تراشه‌ی دیمنسیتی شرکت ‌مدیاتک استفاده خواهد کرد و شارژ سریع ۳۳ واتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. احتمال می‌رود به زودی پوکو تیزر های تبلیغاتی مربوط به گوشی جدید را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. در هر صورت باید منتظر یک گوشی با مشخصات فنی بالاتر نسبت به مدل های قبلی باشیم.

این گوشی با چیپ دیمنسیتی 700 عرضه خواهد شد.  نمایشگر آن 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نرخ رفرش 90 هرتز است. در پنل پشتی نیز سه دوربین قرار داده شده است که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل و 2 دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق نیز همراه با آن قرار دارد. دوربین سلفی نیز با قابلیت آنلاک به چهره و 8 مگاپیکسل در بالای نمایشگر قرار گرفته است. پوکو برای گوشیهای جدید خود با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به ترتیب قیمتهای ۱۸۰ و ۲۰۰ یورو را در نظر گرفته است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال