مشخصات و رندر هایی از گوشی وان پلاس نورد ۲ CE منتشر شد

یک منبع مطمئن در حوزه فناوری، اطلاعاتی را از مشخصات فنی گوشی های جدید وان پلاس نورد ۲ CE منتشر کرده و سپس رندر هایی از این دستگاه را در اینترنت قرار داده که امکان مشاهده طراحی این گوشی نیز وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اکنون رندرهای رسمی گوشی وان […]

یک منبع مطمئن در حوزه فناوری، اطلاعاتی را از مشخصات فنی گوشی های جدید وان پلاس نورد ۲ CE منتشر کرده و سپس رندر هایی از این دستگاه را در اینترنت قرار داده که امکان مشاهده طراحی این گوشی نیز وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اکنون رندرهای رسمی گوشی وان پلاس نورد ۲ CE پیش از رونمایی فاش شده است. طبق این تصاویر علاوه بر طراحی، مشخصات فنی این گوشی نیز قابل مشاهده است. طبق اطلاعات به دست آمده این گوشی تنها یک نسخه تغییر یافته از اوپو Reno7 SE 5G با بهبود هایی در دوربین و استفاده از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی خواهد بود.

این منبع موثق پیش از این نیز اعلام کرده بود که گوشی جدید وان پلاس تا پایان ژانویه و یا اواسط فوریه سال جدید معرفی می شود و ممکن است قیمتی بین ۳۱۵ دلار تا ۳۷۰ دلار در بازار هند داشته باشد. همچنین مشخصات فنی آن را استفاده از تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ ،۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی اعلام کرده بود.

دوربین اوپو Reno7 SE 5G مجهز به یک ماژول دوربین سه گانه است که سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل و دو سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق در کنار آن قرار دارد.  به نظر می‌رسد وان‌پلاس به جای دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق از یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی استفاده کرده است. از دیگر مشخصات این گوشی وجود سیستم عامل OxygenOS 12 مبتنی بر اندروید ۱۲ است. همچنین طبق تصاویر استفاده از رنگهای خاکستری و سبز زیتونی نیز برای تولید گوشی تایید شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال