مشخصات آنر ۸۰ پرو پلاس: دوربین ۱۶۰ مگاپیکسلی با دوربین سلفی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی

شایعات اخیر منتشر شده نشان می دهد آنر در گوشی ۸۰ پرو پلاس از دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، و به نقل از افشاگر معروف دنیای موبایل، دیجیتال چت استیشن سری آنر ۸۰ احتمالا در سه نسخه به بازار عرضه میشود. هر […]

شایعات اخیر منتشر شده نشان می دهد آنر در گوشی ۸۰ پرو پلاس از دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، و به نقل از افشاگر معروف دنیای موبایل، دیجیتال چت استیشن سری آنر ۸۰ احتمالا در سه نسخه به بازار عرضه میشود. هر سه مدل از این خانواده به تراشه اسنپدراگون 778G و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز هستند. احتمالا یکی از مدل ها دارای حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این افشاگر اکنون اطلاعات دیگری از مشخصات این گوشی منتشر کرده است. به گفته وی آنر ۸۰ پرو پلاس دارای دوربین ۱۶۰ مگاپیکسلی است.

پیش از این اعلام شده بود دوربین آن ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. به نظر می رسد آنر در مورد استفاده از این دوربین در این گوشی تغییر نظر داده است. اما احتمال استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در یکی از این مدل ها هنوز وجود دارد.

جی آی ام آرنا طی گزارشی اعلام کرد گوشی آنر ۸۰ پرو پلاس مجهز به دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی دو گانه خواهد بود. با توجه به معرفی حسگر ۵۰.۳ مگاپیکسلی IMX890 سونی هنوز مشخص نیست از این حسگر در دوربین آنر ۸۰ پرو پلاس استفاده شده یا خیر.

گوشی جدید آنر به نمایشگر 1.5K مجهز است و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز زمان معرفی رسمی این گوشی توسط شرکت سازنده مشخص نشده است. اما احتمالا دوم آذر زمان رونمایی از آن خواهد بود. احتمالا آنر از این گوشی در یک مراسم جداگانه رونمایی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال