مشخصات آنر مجیک۳ پرو پلاس؛ مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر و زوم ۱۰۰ برابری

آنر گوشی جدید مجیک ۳ پرو پلاس را که به یک دوربین سلفی زیر نمایشگر و زوم ۱۰۰ برابری در دوربین اصلی مجهز است به زودی معرفی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه اعلام کرده گوشی جدید آنر مجبک 3 پرو پلاس که به فناوری شارژ سریع ۱۰۰ […]

آنر گوشی جدید مجیک ۳ پرو پلاس را که به یک دوربین سلفی زیر نمایشگر و زوم ۱۰۰ برابری در دوربین اصلی مجهز است به زودی معرفی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه اعلام کرده گوشی جدید آنر مجبک 3 پرو پلاس که به فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی مجهز است و دوربین اصلی آن نیز با بزرگنمایی ۱۰۰ برابری خواهد بود به زودی توسط این شرکت معرفی می شود. هنوز چند هفته تا زمان عرضه رسمی این گوشی باقی مانده اما یک منبع آگاه با حساب کاربری RODENT950 در توییتر برخی از مشخصات این گوشی را پیش از عرضه افشا کرده است. آنر مجیک ۳ پرو پلاس قدرتمندترین عضو خانواده سری مجیک ۳ خواهد بود.

این گوشی به نمایشگر 6.67 اینچی از نوع آبشاری مجهز است و طبق تصاویری که از این گوشی منتشر شده احتمالاً دوربین سلفی در زیر نمایشگر قرار گرفته و دیگر روی پنل جلویی بریدگی مشاهده نمی شود. به نظر می رسد این گوشی همانند ZTE اکسون ۳۰ و گلکسی فولد ۳ با دوربین سلفی زیر نمایشگر و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز وارد بازار شود. مهمترین ویژگی این گوشی به نام SuperZoom است که می‌تواند بزرگنمایی با حداکثر ۱۰۰ برابری را به همراه داشته باشد. باتری این گوشی قدرتمند ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. احتمالاً این گوشی از فناوری شارژ بی‌سیم 500 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال