مشخصات آنر X50 مجهز به اسنپدراگون ۶ نسل و نمایشگر ۶.۶ اینچی

آنر از گوشی جدید خود به نام X50 رونمایی کرد. این گوشی به هدف جانشینی X40 عرضه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر از گوشی هوشمند جدید خود برای بازار چین رونمایی کرد. البته پیش از معرفی رسمی مشخصات آن توسط آنر منتشر شده بود. در خال حاضر نیز امکان […]

آنر از گوشی جدید خود به نام X50 رونمایی کرد. این گوشی به هدف جانشینی X40 عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر از گوشی هوشمند جدید خود برای بازار چین رونمایی کرد. البته پیش از معرفی رسمی مشخصات آن توسط آنر منتشر شده بود. در خال حاضر نیز امکان خرید این گوشی توسط کاربران وجود دارد.

آنر X50 مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی است که نمایشگر آن دارای لبه هایخمیده بوده و در بالای آن نیز حفره دوربین سلفی قرار دارد. این نمایشگر دارای حداکثر ۱۲۰۰ نیت روشنایی است و نرخ رفرش آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. حسگر اثر انگشت آن نیز به صورت یکپارچه پر زیر نمایشگر قرار دارد.

در پنل پشتی ماژول دوربین دایره ای شکل وجود دارد. دوربین های دوگانه در پنل پشتی شامل یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است و دوربین سلفینیز یک حسگر ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ در این گوشی استفاده شده است. همچنین این گوشی دارای حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. یک باتری ۵۸۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده دارد. این باتری از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می کند‌.