مشخصات گوشی هواوی میت X2 مجهز به پردازنده کرین ۹۰۰۰ و طراحی منحصر به فرد

هواوی پیش از این از طراحی گوشی میت ایکس ۲ و جایگزینی آن با نسل قبلی گوشی های تاشو خبرداده بود. حدود یک سال است که شایعاتی مبنی بر ساخت گوشی‌های تاشو هواوی می‌گذرد. این گوشی ظاهری شبیه به زد فولد 2 داشته اما طراحی آن به گونه ای خواهد بود که پنل نمایشگر به […]

هواوی پیش از این از طراحی گوشی میت ایکس ۲ و جایگزینی آن با نسل قبلی گوشی های تاشو خبرداده بود. حدود یک سال است که شایعاتی مبنی بر ساخت گوشی‌های تاشو هواوی می‌گذرد. این گوشی ظاهری شبیه به زد فولد 2 داشته اما طراحی آن به گونه ای خواهد بود که پنل نمایشگر به سمت داخل تا خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مشخصات هواوی میت ایکس ۲ به عنوان گوشی تاشو هواوی در رگلاتوری  چین به نام TENAA رویت شد. به نظر می‌رسد هواوی مجوزهای لازم را برای ساخت این گوشی دریافت کرده است. اما مشخصات فنی آن هنوز در دسترس نیست.

 یک منبع آگاه به نام Digital Chat Station پس از انتشار این خبر مشخصات دقیقی از این گوشی هواوی منتشر کرده است. گوشی جدید تاشو هواوی به پردازنده کرین ۹۰۰۰ مجهز خواهد بود و از طرفی ساختار آن نیز منحصر به فرد بوده و لولای آن به سمت داخل تا می شود. دو پنل موجود در این گوشی به دو نمایشگر ۸.۰۱ اینچی و ۶.۴۵ اینچی مجهز است. احتمال می رود ساخت این پنل ها نیز توسط شرکتهای BOE و یا سامسونگ انجام شود.

 در این گوشی به جای شیشه فوق نازک از یک پوشش پلاستیکی ویژه استفاده شده است. این منبع آگاه مدعی شده گوشی جدید تاشو هواوی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشت نیز به دوربین های چهارگانه با یک حسگر واید ۵۰ مگاپیکسلی و سه دوربین دیگر به ترتیب ۱۶،۱۲ و ۸ مگاپیکسلی نیز مجهز است. ظرفیت باتری میت ایکس 2، 4400 میلی آمپر ساعت بوده و از شارژر ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال