مشخصات تبلت نوکیا T10 مجهز به تراشه Unisoc و نمایشگر ۸ اینچی

جدیدترین تبلت نوکیا به نام T10 مجهز به یک نمایشگر ۸ اینچی و تراشه Unisoc رونمایی شد. این محصول اقتصادی شرکت HMD Global می تواند تا سه سال به روز رسانی نرم افزاری دریافت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت جدید نوکیا در دو مدل وای فای و LTE به عنوان […]

جدیدترین تبلت نوکیا به نام T10 مجهز به یک نمایشگر ۸ اینچی و تراشه Unisoc رونمایی شد. این محصول اقتصادی شرکت HMD Global می تواند تا سه سال به روز رسانی نرم افزاری دریافت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت جدید نوکیا در دو مدل وای فای و LTE به عنوان یک تبلت اقتصادی معرفی شده است. تراشه استفاده شده در این تبلت از نوع Unisoc T606 است که به یک چیپ هشت هسته ای شامل دو هسته Cortex-A75 و ۶ هسته Cortex-A55 خواهد بود.

 همچنین این تبلت با وجود ۳ یا ۴ گیگابایت رم می‌تواند با حافظه داخلی ۳۲ یا۶۴ گیگابایت سفارشی سازی شود. در پنل پشتی دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش ال ای دی قرار دارد دوربین سلفی نیز در جلوی نمایشگر و ۲ مگاپیکسل است. نمایشگر تبلت نوکیا T10 از نوع ال سی دی و با رزولوشن اچ دی خواهد بود. یک باتری ۵۲۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی این تبلت را فراهم خواهد کرد. از طریق پورت USB-C نیز میتوان برای شارژ سریع 10 واتی استفاده کرد. طبق گفته اچ ام دی گلوبال احتمالاً این تبلت به همراه سیستم عامل اندروید ۱۲ با قیمت ۱۵۹ دلار بفروش میرسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال