مشخصات پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ مجهز به پردازنده گرافیکی AMD

جزئیات جدیدی از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ که به پردازنده گرافیکی AMD مجهز است، منتشر شده است. این تراشه قرار است با فرآیند تولید ۴ نانومتری ساخته شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های تازه منتشر شده نشان می دهد اکنون چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ در مرحله تولید قرار دارد و […]

جزئیات جدیدی از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ که به پردازنده گرافیکی AMD مجهز است، منتشر شده است. این تراشه قرار است با فرآیند تولید ۴ نانومتری ساخته شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های تازه منتشر شده نشان می دهد اکنون چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ در مرحله تولید قرار دارد و قرار است با فرآیند تولید ۴ نانومتری ساخته شود. زمان و محل ساخت این تراشه هنوز مشخص نشده. اما طبق اطلاعاتی که یک منبع آگاه به نام Ice Universe منتشر کرده احتمالاً خود سامسونگ این تراشه را خواهد ساخت. یا آن را به TSMC واگذار خواهد کرد.

 با توجه به اینکه هم اکنون چیپست دراگون 895 کوالکام نیز توسط سامسونگ تولید می‌شود. احتمالاً چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ در کارخانه های سامسونگ ساخته خواهد شد. خبرهای منتشر شده احتمالاً این پردازنده به یک پردازشگر گرافیکی AMD مجهز است. سامسونگ تلاش دارد تا با بهبودی این تراشه بتواند آن را در کنار چیپست های پرچمدار مانند کوالکام و اپل قرار دهد.

 در گزارشی که در مورد بررسی این پردازنده منتشر شد نشان می دهد چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ توانست از پردازنده هایی مانند اسنپدراگون 895 و همچنین از تراشه کوالکام و A15 بایونیک اپل نیز در بخش GPU قدرتمند تر باشد. هنوز مشخص نیست این پردازنده برای خنک سازی از چه فناوری ای استفاده می‌کند. احتمالا سامسونگ مجدداً از محفظه بخار برای خنک کردن این پردازنده استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال