مشخصات گلکسی F42 5G سامسونگ در گوگل پلی فاش شد

طی گزارش‌های منتشر شده گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی F42 5G در کنسول گوگل پلی فهرست شده است. به نظر می‌رسد این گوشی برای اولین بار در هند عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات این گوشی به صفحه نمایش ۶.۶ اینچ امولد و تراشه‌ دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک مجهز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

طی گزارش‌های منتشر شده گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی F42 5G در کنسول گوگل پلی فهرست شده است. به نظر می‌رسد این گوشی برای اولین بار در هند عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات این گوشی به صفحه نمایش ۶.۶ اینچ امولد و تراشه‌ دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک مجهز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیز چاینا، طبق فهرست کنسول گوگل پلی مشخصات و جزئیات فنی F42 5G تایید شد. این گوشی پیش از این با نام گلکسی واید ۵ ثبت شده بود که در ماه جاری در کشور کره رونمایی شد. این گوشی به واسطه تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک از یک سخت افزار قدرتمند بهره برده است. در پنل پشتی این گوشی نیز ۴ دوربین قرار دارد که حسگر اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل است. از دیگر مزیت این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد.

صفحه نمایشگر گلکسی F42 5G با تراکم پیکسلی 450PPI و با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۰۰۹ خواهد بود. سامسونگ برای این گوشی ۶ گیگابایت رم در نظر گرفته است. همچنین قرار است این گوشی با اندروید ۱۱ عرضه شود. پیش از این نیز اطلاعاتی در مورد این گوشی توسط فلیپ کارت منتشر شده بود که نشان داد در این گوشی نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در بریدگی نمایشگر قرار دارد.

احتمالا گلکسی F42 5G با دوربین سه گانه و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت عرضه می شود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز می‌تواند از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال