مشخصات گوشی آنر 20S با دوربین سه گانه و پردازنده Kirin 810

HONOR از مجموعه محصولات شرکت هوآوی ، محصول جدید خود را معرفی کرد. آنر 20S که نسخه تکامل یافته مدل قبلی خود آنر 20 محسوب میشود با پردازنده جدید و دوربین سه گانه وارد بازار شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، گوشی اقتصادی شرکت هوآوی که آنر 20S نام دارد ، از […]

HONOR از مجموعه محصولات شرکت هوآوی ، محصول جدید خود را معرفی کرد. آنر 20S که نسخه تکامل یافته مدل قبلی خود آنر 20 محسوب میشود با پردازنده جدید و دوربین سه گانه وارد بازار شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، گوشی اقتصادی شرکت هوآوی که آنر 20S نام دارد ، از چیپست Kirin 810 بهره برده است. در حالت مقایسه بین این گوشی و گوشی آنر S  ، در دیگر سخت افزارها نیز تنزل مشاهده میشود که به همین دلیل قیمت این گوشی را کاهش داده است.

چیپست Kirin 810 که در این گوشی بکار رفته  7 نانومتری بوده و پردازنده گرافیکی آن Mali-G52 MP6 است که نسبت به مدل قبلی در رده پایین تری قرار دارد. این پردازنده 2 هسته Cortex-A76 و 6  هسته A55 دارد. حافظه رم این گوشی 6/8 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است. و امکان افزایش از طریق کارت حافظه وجود ندارد.

مشخصه اصلی این گوشی دوربین های سه گانه است که در پنل پشتی قرار گرفته است. دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 ، سنسور دوم 8 مگاپیکسلی واید و سنسور سوم 2 مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود.

نمایشگر این گوشی 6.26 اینچی IPS LCD با رزولوشن +1080p است. همچنین سنسور اثر انگشت آن در گوشه کناری آن قرار دارد. شارژر 20 واتی آن میتواند بصورت فوق سریع باتری 3750  میلی آمپری آن را شارژ کند.

قیمت این گوشی در چین 265 دلار برای نسخه 6/128 گیگابایت و 310 دلار برای نسخه دیگر آن است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال