مشخصات لپ تاپ ZenBook 13 OLED ایسوس، سبک ترین لپ تاپ OLED جهان

ایسوس لپ تاپ ZenBook 13 OLED  را روانه بازار کرده که سبک ترین لپ تاپ جهان لقب گرفته است. وزن این لپ‌تاپ تنها ۱.۱۱ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۳.۹ میلیمتر می رسد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس با توجه به افزایش تقاضا برای لپ تاپ در یکسال گذشته، سبک ترین […]

ایسوس لپ تاپ ZenBook 13 OLED  را روانه بازار کرده که سبک ترین لپ تاپ جهان لقب گرفته است. وزن این لپ‌تاپ تنها ۱.۱۱ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۳.۹ میلیمتر می رسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسوس با توجه به افزایش تقاضا برای لپ تاپ در یکسال گذشته، سبک ترین لپ تاپ خود را وارد بازار کرد. لپ تاپ ZenBook 13 OLED یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی از نوع OLED دارد که نسبت نمایشگر آن به بدنه ۸۸ درصد است. این محصول حاشیه های ۲.۹ میلیمتری داشته و ضخامت آن نیز ۱۳.۹ میلیمتر است.

در این لپ تاپ سبک از پنل OLED با قابلیت روشنایی ۴۰۰ نیت استفاده شده که می تواند یک رزولوشنی فول اچ دی به کاربر ارائه دهد. همچنین به لطف تاییدیه TÜV Rheinland و انتشار نور آبی کمتر، کاربران دچار خستگی چشم کمتر خواهند شد. ایسوس زمان پاسخگویی نمایشگر این لپ تاپ را فوق‌العاده بالا عنوان کرد.

پردازنده نسل یازدهمی اینتل Core i5 و Core i7 در لپ تاپ ZenBook 13 OLED استفاده شده. همچنین این لپ تاپ 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه نیز در اختیار کاربر قرار می دهد .پورت های این دستگاه شامل دو پورت USB-C تاندربولت ۴، یک پورت HDMI 2.0، یک پورت USB 3.2 Type-A و درگاه کارت حافظه است و با کمک این لپ تاپ به وای فای 6 نیز دسترسی خواهید داشت.

دوربین وب کم این لپ تاب از نوع اچ دی اینفرارد است و قابلیت پشتیبانی از Windows Hello  را نیز دارد. تامین سیستم صوتی آن نیز بر عهده شرکت هارمن کاردن بوده و میکروفون آن قابلیت حذف صداهای اضافه را خواهد داشت. یک باتری ۶۷ وات ساعتی با قابلیت شارژدهی 13 ساعته برای آن در نظر گرفته شده است. قیمت پایه برای این لپ تاپ  نیز899.99 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال