مشخصات گلکسی A90 5G سامسونگ پیش از عرضه فاش شد

مشخصات گلکسی ای 90 نسخه 5G سامسونگ از طریق جعبه آن فاش شد. در چند روز گذشته تصویری از جعبه این گوشی در فضای مجازی قرار داده شد که بسیاری از مشخصات این گوشی را نشان میداد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، چند روز پیش عکسی از جعبه گلکسی ای 90 نسخه […]

مشخصات گلکسی ای 90 نسخه 5G سامسونگ از طریق جعبه آن فاش شد. در چند روز گذشته تصویری از جعبه این گوشی در فضای مجازی قرار داده شد که بسیاری از مشخصات این گوشی را نشان میداد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، چند روز پیش عکسی از جعبه گلکسی ای 90 نسخه 5G در حال انتشار بود که بسیاری از کاربران را سردرگم کرد. پس آن یک منبع ناشناس یک پوستر تبلیغاتی از این گوشی منتشر کرد که طرح کلی آن را نشان میداد. اکنون نیز عکس دیگری از این گوشی منتشر شده که صحت عکس های قبلی را نشان میدهد.

مشخصات گلکسی A90 5G پیش از عرضه فاش شد

مشخصات گلکسی A90 5G پیش از عرضه فاش شد

از مشخصات روی جعبه اینطور پیداست که این گوشی قرار است به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مجهز شود. پیش تر طی یک خبر اعلام شده بود که سامسونگ قرار است در این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده کند.

گلکسی ای ۹۰ 5G یک نمایشگر Super AMOLED از نوع Infinity-U (دارای بریدگی U شکل) با وضوح FULL HD Plus و اندازه‌ی ۶.۷ اینچی خواهد داشت. که در نوع خود یک توانایی عالی در نمایش محتوا خواهد بود. دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی و سه حسگر ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار دارد. در مورد باطری آن اطلاعاتی داده نشده اما مشخص است که از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

شرکت سامسونگ تا کنون صحبتی از گلکسی ای ۹۰ 5G نکرده است. اما به نظر میرسد زمان عرضه آن نزدیک باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال