مشخصات گوشی جدید آنر Play 30 5G با تراشه اسنپدراگون 480 Plus و پشتیبانی از فناوری 5G

جدیدترین گوشی آنر به نام Play 30 در چین به طور رسمی معرفی شد. این گوشی که از فناوری 5G پشتیبانی می کند به تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس مجهز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی آنر Play 30 با تراشه جدید کوالکام و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد. کوالکام […]

جدیدترین گوشی آنر به نام Play 30 در چین به طور رسمی معرفی شد. این گوشی که از فناوری 5G پشتیبانی می کند به تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس مجهز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی آنر Play 30 با تراشه جدید کوالکام و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد. کوالکام در تراشه جدید خود از دو هسته ARM Cortex-A76  و ۶ هسته کم مصرف Cortex-A55 استفاده کرده است. همچنین این تراشه 5G دارای پردازنده گرافیکی Adreno 619 خواهد بود.

گوشی جدید آنر مجهزبه نمایشگر 6.5 اینچی است که به فناوری نمایشگر IPS مجهز است. همچنین در این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده که می‌تواند از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی میکند. در پنل پشتی گوشی جدید آنر دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد و حسگر ۵ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی در جلوی نمایشگر قرار گرفته است. آنر گوشی جدید خود را در دو نسخه دارای ۸ و ۴ گیگابایت رم و با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه می کند. سیستم عامل پیش فرض آن مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود. هنوز آنرا قیمت نهایی این گوشی را اعلام نکرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال