مشخصات گوشی ردمی نوت 9 تی 5G شیائومی به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

شیائومی گوشی جدید خود به نام ردمی نوت 9 تی 5G که مجهز به پردازنده ۷ نانومتری است، همراه با یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار کرده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، عضو جدید خانواده ردمی نوت 9 به نام Xiaomi Redmi Note 9T 5G به زودی وارد بازار می‌شود. […]

شیائومی گوشی جدید خود به نام ردمی نوت 9 تی 5G که مجهز به پردازنده ۷ نانومتری است، همراه با یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار کرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، عضو جدید خانواده ردمی نوت 9 به نام Xiaomi Redmi Note 9T 5G به زودی وارد بازار می‌شود. مشخصات این گوشی بسیار شبیه به عضو قبلی این خانواده به نام ردمی نوت 9 5G بوده که پیش از این تنها برای چین ساخته و عرضه شده بود.

گوشی ردمی نوت ۹ تی 5G از یک نمایشگر IPS LCD به ابعاد ۶.۵۳ استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل بوده و در قسمت بالایی صفحه نمایشگر قرار دارد. نرخ رفرش نمایشگر این گوشی نیز 60            هرتز خواهد بود. در پنل پشتی نیز دوربین های سه گانه قرار داده شده که دوربین اصلی، یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت کوآد بایر Quad-Bayer خواهد بود. این قابلیت به دوربین اصلی کمک می کند تا بتواند با کنار هم قرار دادن چهار پیکسل مجاور، یک ابرپیکسل بسازد که نور بیشتری دارد و در نهایت باعث افزایش کیفیت تصویر خواهد شد.

 این گوشی بر خلاف مدل قبلی خود تنها دو دوربین دو مگاپیکسلی داشته که برای سنجش عمق صحنه ها استفاده خواهد شد و خبری از دوربین فوق عریض نیست. پردازنده این میان رده جدید شیائومی از نوع 7 نانومتری دایمنسیتی 800U مدیاتک و رم آن نیز6 گیگابایت در نظر گرفته شده است. ویژگی منحصر به فرد این گوشی، استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است. این باتری از فناوری شارژ سریع سیمی 18 واتی نیز پشتیبانی می کند. به همین دلیل این دستگاه می‌تواند در حالت عادی تا سه روز بدون شارژ کارکرد داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال