ایجاد محدودیت سرعت برای تاکسی های پرنده

شرکتی جدید با نام «سی بابل»(Seabubbles ) در فرانسه قصد دارد تا سال 2020 تاکسی های پرنده ی خود را عرضه کند. این تاکسی ها که به صورت خودران هدایت خواهند شد، اکنون به صورت آزمایشی در حال پرواز در آسمان شهر پاریس هستند. شرکت استارت آپی «سی بابل»(Seabubbles ) یک شرکت فرانسوی در زمینه […]

شرکتی جدید با نام «سی بابل»(Seabubbles ) در فرانسه قصد دارد تا سال 2020 تاکسی های پرنده ی خود را عرضه کند. این تاکسی ها که به صورت خودران هدایت خواهند شد، اکنون به صورت آزمایشی در حال پرواز در آسمان شهر پاریس هستند.

شرکت استارت آپی «سی بابل»(Seabubbles ) یک شرکت فرانسوی در زمینه تاکسی های پرنده خودران است که قصد دارد تا خدمات خود را در کشورهای فرانسه، آمریکا و هلند عرضه کند. این تاکسی های پرنده که «بابل»(Bubbble ) یا همان حباب نام دارند. با استفاده از اپلیکیشنی خاص در دسترس خواهند بود. تاکسی های پرنده نام برده شده، با انرژی های تجدیدپذیر از جمله باد، نور خورشید و آب کار می کنند. پنل های خورشیدی، ژنراتورهای زیر آبی و توربین های بادی از جمله منابعی هستند که انرژی این تاکسی های پرنده را تامین می کنند. این تاکسی ها گازهای گلخانه ای تولید نکرده و به نسبت تاکسی های زمینی پاک تر هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، اخیرا در یکی از آزمایش های این تاکسی ها، پلیس یکی از آن ها را به دلیل سرعت غیرمجاز متوقف کرده است. به گفته مدیرعامل این شرکت «آندرس برینگدال»، سرعت مجاز حرکت بالای رودخانه 12 کیلومتر بر ساعت است که یکی از تاکسی های خودران از آن گذشته و به 30 کیلومتر نیز رسیده است. در همین رابطه پلیس آن را متوقف کرده و مدارک آن را چک کرده است. این تاکسی های پرنده با هدف کاهش ترافیک شهری و کمک به هوای پاک راه اندازی خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال