حمایت مالی پروژه های زنجیره بلوکی

ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی، درصدد حمایت از استعدادهای فعال کشور می باشد و در همین رابطه پروژه های منتخب در حوزه زنجیره بلوکی را حمایت مالی می کند. شرکت ها و افراد فعال در این حوزه می توانند با مراجعه به سایت این ستاد، از اطلاعات لازم در این […]

ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی، درصدد حمایت از استعدادهای فعال کشور می باشد و در همین رابطه پروژه های منتخب در حوزه زنجیره بلوکی را حمایت مالی می کند. شرکت ها و افراد فعال در این حوزه می توانند با مراجعه به سایت این ستاد، از اطلاعات لازم در این زمینه برخوردار شده و طرح های خود را پیشنهاد دهند. وام های بلاعوض به طرح های منتخب اختصاص داده خواهد شد تا پیش رفت های بزرگی را در این راستا در ایران شاهد باشیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، پیش رفت در زمینه زنجیره بلوکی، از جمله حوزه هایی است که مورد نظر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری می باشد و در همین راستا این ستاد برنامه دارد تا با برگزاری مسابقات و فراخوان های مربوطه، توجه فعالان این حوزه را بیش از پیش جلب کند. حوزه هایی که مدنظر این ستاد می باشند، بستر زنجیره بلوکی محاسبات توزیع شده و زنجیره تامین مبتنی بر زنجیره بلوکی کالاهای اساسی و مبادلات چند جانبه مالی می باشند. هدف از اجرایی شدن این پروژه ها، تجمیع توان های پردازشی کشور در یک راستا و در قالب یک زنجیره به منظور فراهم آوری محاسبات توزیع شده است.

طرح های پیشنهاد شده از سوی شرکت ها در 4 جنبه بررسی شده و در نهایت 6 طرح به عنوان طرح های نهایی انتخاب خواهند شد که از حمایت مالی برخوردار می شوند. انتخاب طرح ها بستگی به شرکت ارائه دهنده آن ها، سابقه کاری آن شرکت و به صرفه بودن ها از نظر مالی نیز دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال