مشترکین رایگان اسپاتیفای با تاخیر آلبوم‎های موسیقی عرضه شده را دریافت می‎کنند

مدت زمان طولانی است که اسپاتیفای در اختیار دوستداران استریم موسیقی خدمات رایگان بدون نیاز به پرداخت حق آبونمان برای امکانات برتر این سرویس، قرار داده است. این دسته از کاربران ولی با چندین محدودیت روبرو بوده‎اند از جمله به قابلیت درخواست موزیک دسترسی نداشته و هم‎چنین در معرض تبلیغات قرار می‎گیرند. بعضی از بزرگترین […]

مدت زمان طولانی است که اسپاتیفای در اختیار دوستداران استریم موسیقی خدمات رایگان بدون نیاز به پرداخت حق آبونمان برای امکانات برتر این سرویس، قرار داده است. این دسته از کاربران ولی با چندین محدودیت روبرو بوده‎اند از جمله به قابلیت درخواست موزیک دسترسی نداشته و هم‎چنین در معرض تبلیغات قرار می‎گیرند. بعضی از بزرگترین شرکت‎های پخش موسیقی از خدمات رایگان اسپاتیفای راضی نبوده و آن‎ها با این شرکت مذاکرات طولانی داشته‎اند تا دلیل این کار اسپاتیفای را متوجه شوند. بی‎تکلیفی ممکن است به زودی به پایان برسد چون به نظر می‎رسد که اسپاتیفای قصد دارد با تاخیر آلبوم‎های موسیقی را در اختیار مشترکین رایگان خود قرار دهد.

نشریه‎ی Financial Times روز گذشته گزارشی منتشر و در آن اشاره داشته که اسپاتیفای موافقت کرده است عرضه‎ی آلبوم‎های مهم را حداقل برای یک مدت محدود تنها در اختیار مشترکین پولی خود قرار دهد. این اقدام یقینا باعث می‎شود افراد بیشتری برای استفاده از خدمات پرمیوم این سرویس‎دهنده انگیزه پیدا کنند و در نتیجه به دنبال آن درآمدی که شرکت‎های پخش موسیقی از خدمات استریم موزیک دریافت می‎کنند، افزایش خواهد یافت.

این نشریه اشاره می‎کند در حالی‎که‎ این پیشنهاد بر روی میز مذاکره قرار داده شده ولی هیچ امضایی صورت نگرفته است. Financial Times اشاره می‎کند که صحبت‎ها “بسیار جدی شده است” چون اسپاتیفای میل خود را برای رضایت با این پیشنهاد نشان داده است.

اسپاتیفای در حال گفتگو با شرکت‎هایی همانند با یونیورسال، برادران وارنر و سونی است که در آرشیو اسپاتیفای حجم عظیمی از فایل‎های موسیقی در اختیار دارند. دلیل مشخص است چون بدون شک آن‎ها سه عدد از بزرگترین شرکت‎های پخش موسیقی در دنیا محسوب می‎شوند.

هیچ‎کدام از شرکت‎ها یا خود اسپاتیفای اخبار رسمی در مورد این قضیه منتشر نکرده‎اند، بنابراین باید تنها صبر کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال