اسپاتیفای امکان اسکن بارکد برای پخش آهنگ را فراهم کرد

در بهمن‎‎ماه شرکت اسپتیفای، قابلیت پیام‎رسانی درون اپلیکیشنی خود را حذف کرد که فورا باعث شد امکان به اشتراک‎گذاری یک آهنگ با یک فرد مشکل شود. آن‎ها حالا به نوعی این قضیه را جبران کرده‎اند. براساس گزارش وب‎سایت Techcrunch، جزئیات بیشتری در 18 اردیبهشت‎‎ماه منتشر می‎شود اما این شرکت قصد رونمایی از قابلیت جدیدی را […]

در بهمن‎‎ماه شرکت اسپتیفای، قابلیت پیام‎رسانی درون اپلیکیشنی خود را حذف کرد که فورا باعث شد امکان به اشتراک‎گذاری یک آهنگ با یک فرد مشکل شود. آن‎ها حالا به نوعی این قضیه را جبران کرده‎اند.

براساس گزارش وب‎سایت Techcrunch، جزئیات بیشتری در 18 اردیبهشت‎‎ماه منتشر می‎شود اما این شرکت قصد رونمایی از قابلیت جدیدی را دارد که به کاربر اجازه می‎دهد یک بارکد خاص را اسکن کند تا فورا یک آهنگ پخش شود.

هر آهنگ دارای یک کد به خصوص الحاق شده به آلبوم آرت آن است (که مانند قبل می‎توانید آن را ظاهر کنید) و با استفاده از دوربین درون اپلیکیشنی اسپتیفای کاربر می‎تواند یک عکس گرفته تا آهنگ به دنبال آن پخش شود. این قابلیت چه از گوشی دوست خود برای اسکن استفاده کنید یا تصویری که از طریق هرگونه اپلیکیشن پیام‎رسانی ارسال شده باشد، کار می‎کند. قابلیت ساده‎ای که یقینا باعث خوشحالی بسیاری از افراد می‎شود.

در اختیار داشتن توانایی به اشتراک‎گذاری یک تصویر کوچک در هر قسمت از وب و امکان پخش آهنگ توسط آن به معنای آن است که به اشتراک‎گذاری موزیک بسیار ساده‎تر می‎شود. این اقدام موفقیت زیادی برای اسپاتیفای به همراه می‎آورد و یقینا موسیقی‎دوستان از آن استقبال می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال