اسپاتیفای اعلام کرد تعداد کاربران فعال این پلتفرم به بیش از 600 میلیون نفر رسید

اسپاتیفای اعلام کرد اکنون تعداد کاربران فعال ماهانه این برنامه از مرز ۶۰۰ میلیون عبور کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تعداد کاربران پریمیوم اسپاتیفای با ۴ درصد افزایش اکنون به تعداد ۲۳۶ میلیون نفر رسیده است.‌ اسپاتیفای اعلام کرد تعداد کاربر فعال ماهانه در این سرویس بیش از ۶۰۰ میلیون […]

اسپاتیفای اعلام کرد اکنون تعداد کاربران فعال ماهانه این برنامه از مرز ۶۰۰ میلیون عبور کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تعداد کاربران پریمیوم اسپاتیفای با ۴ درصد افزایش اکنون به تعداد ۲۳۶ میلیون نفر رسیده است.‌ اسپاتیفای اعلام کرد تعداد کاربر فعال ماهانه در این سرویس بیش از ۶۰۰ میلیون نفر است. گزارش منتشر شده مربوط به درآمد سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ در این شرکت نشان می‌دهد در این زمان حدود ۲۸ میلیون کاربر به اسپاتیفای اضافه شده که می‌توان آن را دومین جذب بزرگ فصلی در این شرکت به شمار آورد.

همچنین تعداد کاربران اشتراک پریمیوم در اسپاتیفای اکنون ۲۳۶ میلیون نفر هستند که حدود ۴ درصد نسبت به سه ماهه گذشته افزایش یافته‌اند. طبق گزارشی که در این مورد در ورج منتشر شده اسپاتیفای با افزایش ۵ درصدی کاربران فعال ماهانه اکنون حدود ۶۰۲ میلیون نفر کاربر دارد. این شرکت سوئدی اعلام کرد تعداد کاربران پریمیوم این پلتفرم بیش از ۲۳۶ میلیون بوده که حدود ۱۵ درصد در سال رشد داشته است.

اسپاتیفای در سال گذشته میلادی برای نخستین بار قیمت اشتراک پرمیوم خود را افزایش داده و از ۹.۹۹ دلار به ۱۰.۹۹ دلار رسانده است. طبق گفته اسپاتیفای رشد تعداد کاربران در کشورهای آمریکای لاتین دیگر کشورها بوده که ۳۵ درصد از کل کاربران را نیز تشکیل می‌دهند. رشد تعداد کاربران در سال ۲۰۲۳ حدود ۱۶ درصد بوده که باعث کسب درآمد ۳.۷ میلیارد یورویی در این پلتفرم شده است. در گزارش مربوط به درآمدهای سه ماهه چهارم این شرکت اعلام شد حدود 28 میلیون کاربر فعال به تعداد کاربران این پلتفرم اضافه شده اند. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود کاربران اشتراکی در کشورهایی نظیر ایالات متحده می توانند امکان استفاده از 15 ساعت و بیش از 200 عنوان کتاب از نوع صوتی در این مجموعه را در طول یک ماه خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال