تعداد کاربران اسپاتیفای در حال حاضر به 50 میلیون نفر رسیده است

دنیای استریم‎‎کردن موزیک شاهد سطح بالایی از رقابت است، به نحوی که شرکت‎ها خدمات خود را به فراتر از ارائه‎ی فایل‎های موسیقی به مشتریان خود توسعه داده‎اند. گرچه، بایستی با اطمینان بگوییم که در حال حاضر بدون شک در راس هرم این رقابت اسپاتیفای قرار دارد که براساس توئیت اخیر این شرکت موفق به دستیابی […]

دنیای استریم‎‎کردن موزیک شاهد سطح بالایی از رقابت است، به نحوی که شرکت‎ها خدمات خود را به فراتر از ارائه‎ی فایل‎های موسیقی به مشتریان خود توسعه داده‎اند. گرچه، بایستی با اطمینان بگوییم که در حال حاضر بدون شک در راس هرم این رقابت اسپاتیفای قرار دارد که براساس توئیت اخیر این شرکت موفق به دستیابی به 50 میلیون کاربر شده است.

برای این‎که بهتر این موفقیت را درک کنید باید بگوییم که در شهریورماه این شرکت ادعا کرده بود که 40 میلیون کاربر دارد و بنابراین دست‎یابی به 10 میلیون کاربر بیشتر در حدود تنها 5 ماه واقعا آمار قابل قبولی است، به عبارتی این شرکت به طور متوسط هر ماه دو میلیون کاربر جذب کرده است. در رابطه با رقبای اسپاتیفای باید بگوییم که نزدیک‎ترین تعقیب‎کننده‎ی آن‎ها اپل‎موزیک به شمار می‎رود.

آذرماه شرکت اپل اعلام کرده بود که پلت‎فرم خدمات موسیقی آن‎ها دارای 20 میلیون مشترک است که اصلا قابل قیاس با موفقیت اسپاتیفای نیست. گرچه زمانی که در نظر می‎گیریم مدت حضور اپل‎موزیک در این عرصه به شکل بارزی کمتر است (اسپتیفای در سال 2008 شکل گرفت در حالی‎که اپل موزیک در سال 2015 بنیان‎گذاری شد)، سرعت رشد اپل‎موزیک واقعا سریع دیده می‎شود.

با این‎وجود، اسپتیفای دارای خدمات گوش‎دادن رایگان به موزیک با کسب درآمد از طریق نشان دادن تبلیغات است و تعداد کل شنوندگان آن‎ها به بالای 100 میلیون عدد می‎رسد، بنابراین اگر بخواهیم این را نیز در نظر بگیریم اپل‎موزیک نظیر غباری است که از دوردست دیده می‎شود.

در حال حاضر شنیده می‎شود که اسپیتفای قصد عرضه‎ی خدمات جدیدی برای ارائه‎ی فایل‎های موسیقی بدون افت کیفیت را دارد ولی این شرکت هنوز زمان ارائه‎ی این خدمات را اعلام نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال