ساعت‌های هوشمند Gear S3 و S2 سامسونگ میزبان Spotify خواهند بود

در نهایت و پس از درخواست مکرر کاربران، اسپاتیفای، یکی از برترین سرویس‌دهنده‌های موسیقی اینترنتی برنامه‌ی‌ی خود را هرچند با محدودیت‌های فراوان برای ساعت‌های‌هوشمند Gear S2 و S3 سامسونگ منتشر کرد. یکی از این محدودیت‌ها، عدم قابلیت آفلاین برای کاربران اشتراکی این برنامه است. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه بر روی نسخه‌های وای‌فای […]

در نهایت و پس از درخواست مکرر کاربران، اسپاتیفای، یکی از برترین سرویس‌دهنده‌های موسیقی اینترنتی برنامه‌ی‌ی خود را هرچند با محدودیت‌های فراوان برای ساعت‌های‌هوشمند Gear S2 و S3 سامسونگ منتشر کرد.

یکی از این محدودیت‌ها، عدم قابلیت آفلاین برای کاربران اشتراکی این برنامه است. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه بر روی نسخه‌های وای‌فای و LTE ساعت‌هوشمند سامسونگ به موسیقی مورد علاقه‌ی خود گوش دهند. همچنین کاربرانی که عضویت ویژه را خریداری نکرده‌اند قابلیت استفاده از Playlists و استفاده از حالت Shuffle را خواهند داشت در حالی که کاربران ویژه می‌توانند موسیقی مورد علاقه‌ی خود را جستجو و به آن گوش دهند.

علاوه‌بر موارد گفته شده، برنامه‌ی اسپاتیفای بر روی ساعت‌های‌هوشمند سامسونگ از قابلیت‌های جالبی نیز برخوردار است. به عنوان مثال کاربران می‌توانند تا با چرخاندن حاشیه‌ی ساعت آهنگ در حال پخش را عوض کنند یا با استفاده از فرمان صوتی موسیقی بعدی را اجرا کنند.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال