کاربران رایگان اسپاتیفای باید در انتظار موزیک‎های جدید باشند

اسپاتیفای همواره به یک شکل با کاربران پرمیموم و رایگان خود رفتار کرده و هر دو گروه به یک کتابخانه‎ی موزیک دسترسی داشته‎اند با این تفاوت که کاربران رایگان از نظر قابلیت‎ها و سادگی استفاده با محدودیت روبرو می‎شدند. همین قضیه باعث شده بود که نزاعی بین این سرویس محبوب استریم موزیک و شرکت‎های پخش موسیقی […]

اسپاتیفای همواره به یک شکل با کاربران پرمیموم و رایگان خود رفتار کرده و هر دو گروه به یک کتابخانه‎ی موزیک دسترسی داشته‎اند با این تفاوت که کاربران رایگان از نظر قابلیت‎ها و سادگی استفاده با محدودیت روبرو می‎شدند. همین قضیه باعث شده بود که نزاعی بین این سرویس محبوب استریم موزیک و شرکت‎های پخش موسیقی شکل بگیرد که در واقع دوست ندارند کاربران رایگان به آخرین موزیک‎های پخش شده به راحتی دسترسی داشته باشند. حال اسپاتیفای به نظر به دنبال عقد قراردادی با شرکت ‎ Universal Music Group(شرکت پخش و ضبط موسیقی آمریکایی) قصد دارد آلبوم‎های جدید موسیقی را حداقل برای یک مدت محدود تنها در اختیار کاربران پرمیوم خود قرار دهد.

به عبارت دیگر اگر خواننده‎ی محبوب شما تحت قرارداد Universal Music Group قرار دارد و آلبوم جدیدی عرضه کرده‎ و شما جزو کاربران رایگان اسپتیفای هستید، بایستی چند هفته‎ای صبر کنید و سپس قادر خواهید بود به موزیک‎های جدید او در اسپاتیفای گوش دهید.

هزینه‎ی استفاده از خدمات پرمیموم این سرویس ماهیانه 9.99 دلار است و این دسته از مشترکین به محض بیرون آمدن آلبوم‎های جدید موسیقی به آن‎ها دسترسی خواهند داشت.

مدیرعامل اسپاتیفای Daniel Eck با تایید این خبر در اظهارنظری گفته است “از امروز، هنرمندان تحت قرارداد شرکت یونیورسال می‎توانند انتخاب کنند که آلبوم‎های جدید تنها به مدت دو هفته در اختیار کاربران پرمیموم قرار گیرد.”

قابل ذکر است که تک آهنگ‎ها هم‎چنان در اختیار تمامی کاربران اسپاتیفای، خواه پرمیموم خواه رایگان، قرار خواهد گرفت.

تاکنون، یونیورسال تنها شرکت مهمی است که ظاهرا با اسپتیفای قرارداد بسته است و جای تعجب نخواهد داشت اگر شرکت‎های سونی و وارنر نیز در آینده‎ای نزدیک اقدام به عمل مشابهی کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال