این تصفیه‌کننده هوشمند به شما می‌گوید چه چیزهایی در هوا موجود است

به جز موارد استثنائی خاصی، تصفیه‎کننده‎های هوا به شکل به خصوصی هوشمند یا قدرتمند نیستند. آن‎ها تعدادی از آلاینده‎های هوا را حذف می‎کنند، ولی میزان آلودگی هوا تنها حدس افراد است. تصفیه کننده‎ای به اسم Sprimo فکر می‎کند می‎تواند باعث تغییر این روند شود: تصفیه‎کننده‎ای که براساس سرمایه گذاری جمعی ساخته می‎شود که نه تنها […]

به جز موارد استثنائی خاصی، تصفیه‎کننده‎های هوا به شکل به خصوصی هوشمند یا قدرتمند نیستند. آن‎ها تعدادی از آلاینده‎های هوا را حذف می‎کنند، ولی میزان آلودگی هوا تنها حدس افراد است. تصفیه کننده‎ای به اسم Sprimo فکر می‎کند می‎تواند باعث تغییر این روند شود: تصفیه‎کننده‎ای که براساس سرمایه گذاری جمعی ساخته می‎شود که نه تنها به نسبت رقبای قراردادی خود بسیار کارآمد تر است (طبق گفته‎ها تا 50 درصد میزان کارآیی آن بیشتر است)، بلکه از همان ابتدا با ذهنیت هوشمند بودن ساخته شده است. این تصفیه‎کننده به شما محتویات پایه‎ی موجود در هوا را خواهد گفت و یک مقدار کیفی در اختیار شما قرار می‎دهد که متوجه شوید هوا واقعا به چه میزان تمیز است. این دستگاه همچنین در اختیار شما حس تشخیصی در رابطه با نوع فیلتری که باید استفاده کنید قرار می‎دهد (به عنوان مثال فیلتری مخصوص گرده‎های گل) و به شما می‎گوید احتمالا چه زمانی نیاز به تعویض آن خواهید داشت.
این شرکت خودش حتی در این رابطه کمک می‎کند. شما می‎توانید فیلترهای قدیمی خود را برای بازیافت برای آن‎ها بفرستید، و گزینه‎ای در Sprimo به چشم می‎خورد که باعث شود این دستگاه فیلترها را، به منظور مشخص سازی اینکه دقیقا چه چیزی را گیر انداخته‎اند، آنالیز کند. اگر هجومی از حشرات در پیش باشد، ممکن است قبل از اینکه حشره‎ای با سرعت در حال عبور بر روی کف اتاق باشد، متوجه‎ی آن شوید.
میزان هزینه‎ای که اشخاص باید برای تهیه‎ی این تصفیه‎کننده به منظور جمع شدن سرمایه‎ی لازم برای تولید انبوه آن پرداخت کنند حداقل 319 دلار است (به شکل عادی قیمت آن 369 دلار خواهد بود)، و برای داشتن یک فیلتر یدک باید 59 دلار دیگر پرداخت کنید. محصول نهایی با فرض اینکه به هدف مالی خود برسد، در خوشبینانه ترین حالت تا ماه فبریه‎ی سال 2017 به بازار نخواهد آمد. با اینحال، اگر شما فردی هستید که آلرژی دارید یا اینکه در منطقه‎ای با هوای آلوده زندگی می‎کنید که به ندرت آسمان آبی و تمیز دیده می‎شود، این هزینه‎ی کمی است که می‎توانید پرداخت کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال